;
coinex

منتظر گوشی HTC X10 باشید؛ میان رده ای دیگر از کمپانی اچ تی سی

منتظر گوشی HTC X10 باشید؛ میان رده ای دیگر از کمپانی اچ تی سی

طبق اطلاعاتی که امروز در کشور چین منتشر شده است، شرکت تایوانی اچ تی سی قرار است یک محصول میان‎ره جدید را با نام  HTC X10 تا ماه آینده میلادی معرفی کند. گوشی HTC X10  قرار است جایگزین گوشی هوشمند اچ تی سی وان X9 باشد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به مشخصات سخت افزاری اچ تی سی ایکس 10 داشته باشیم.

شرکت تایوانی اچ تی سی که امروزه در یک بحران شدید گیر کرده است و بخش موبایل آن حال و روز خوبی ندارد. این شرکت  قصد دارد محصولی میان‌رده و جدید با قیمتی اقتصادی را تا ماه آینده میلادی وارد بازار کند. امروز صبح در کشور چین اطلاعاتی از یک گوشی میان‌رده با نام HTC X10 منتشر شده است که گفته شده است، غول تایوانی صنعت موبایل، شرکت اچ تی سی قرار است تا یک ماه آینده و در تعطیلات سال آینده میلادی، سال 2017 آن را معرفی کند.

گوشی اچ تی سی ایکس 10 یک جایگزین شایسته برای موبایل وان ایکس 9 خواهد چرا که طبق انتظارات موبایل HTC X10 به پردازنده قدرتمند، ارزان قیمت و هشت هسته‌ای شرکت مدیا تک هلیو پی 10 با فرکانس 2 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T860 با فرکانس 700 مگاهرتز و صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی مجهز خواهد بود.

از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری احتمالی گوشی HTC X10 باید به 3 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت OIS اشاره داشت. طبق اطلاعات منتشر شده از این گوشی هوشمند باید شاهد قیمت 288 دلاری برای آن باشیم که برای یک موبایل میان‌رده با مشخصات سخت افزاری ذکر شده قیمت مناسبی خواهد بود. گفتنی است که این گوشی در سال نوی میلادی معرفی خواهد شد و باید انتظار داشته باشیم که تا عید سال 1396 شاهد ورود آن به کشور ایران باشیم.

همانطور که می‌دانید گوشی پرچمدار آینده شرکت تایوانی اچ تی س، موبایل اچ تی سی 11 (HTC 11) خواهد بود. چند روز پیش اطلاعاتی سخت افزاری پرچمدار تمام عیار شرکت اچ تی سی منتشر شد که نشان می‌دهد این گوشی یک ابر موبایل خواهد بود که قرار است در سال 2017 با قیمت احتمالی 691 دلار آمریکا وارد بازار جهانی شود. انتظار می‌رود اچ تی سی این گوشی هوشمند را در جریان نمایشگاه CES 2017 یا کنگره جهانی موبایل، کنفرانس MWC 2017 به صورت رسمی معرفی کند.

در ادامه شاهد مشخصات گوشی HTC 11 هستید:

گوشی جدید و میان‌رده شرکت تایوانی اچ تی سی، HTC X10 به زودی با قیمتی اقتصادی وارد بازار جهانی خواهد شد. این گوشی جایگزینی برای وان ایکس 9 خواهد بود.

  • آخرین و قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835
  • قدرتمندترین پردازنده گرافیکی دنیا، پردازنده گرافیکی آدرنو 540
  • صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی
  • 8 گیگابایت حافه رم
  • 256 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی
  • دوربین اصلی دوگانه با دو لنز 12 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • باتری 3700 میلی آمپری با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم شارژ سریع (Quick Charge 4)
  • سیستم عامل اندروید 7.0 همراه با رابط کاربری اختصاصی اچ تی سی (Sense 8)

نظر شما در مورد گوشی جدید و میان‌رده شرکت اچ تی سی چیست؟ آیا گوشی HTC X10 نجات دهنده بخش موبایل شرکت اچ تی سی از رکود شدید خواهد بود؟

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر