;
coinex

انفجارها دست از سر سامسونگ بر نمی دارند؛ این بار انفجار گلکسی اس 6 اج


انفجارها دست از سر سامسونگ بر نمی دارند؛ این بار انفجار گلکسی اس 6 اجانفجارهای گلکسی نوت 7 تمام شد و این گوشی از بازار جمع شد؛ اما انفجارها دست از سر سامسونگ بر نمی دارند؛ این بار انفجار گلکسی اس 6 اج خبرساز شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت سامسونگ در این چند ماه گذشته روز به روز بدنام تر می شود. این موضوع دقیقا راجع به فاجعه نوت 7 است. دستگاهی که قرار بود یکی از بهترین گوشی های 2016 باشد، به یک خطر برای ایمنی، یک کابوس و یک رویای نابود شده برای شرکت سامسونگ تبدیل شد. اگرچه به نظر می رسد که انفجار گوشی های موبایل دیگر فقط محدود به نوت 7 نیست و گزارش هایی حاکی از آتش گرفتن و انفجار گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 7 اج هم از گوشه و کنار به گوش می رسد.

اکنون دیگر تشخیص اینکه دلیل آتش گرفتن دستگاه های تلفن به غیر از سامسونگ گلکسی نوت 7، مشکل داخلی شرکت سامسونگ با ساختن گوشی ها است یا همه این مشکلات سر منشا خارجی مانند شوک مکانیکی یا استفاده از شارژرهای کم کیفیت دارند، بسیار سخت شده است. چیزی که الان کاملا قطعی است خدشه دار شدن نام سامسونگ بعد از هر خبری از این دست است.

یک کاربر وبسایت ردیت به تازگی عکس هایی را از گوشی گلکسی اس 6 اج آتش گرفته خود منتشر کرده است. خوشبختانه در جریان این حادثه کسی آسیب ندیده است، تلفن زمان آتش گرفتن روی میز بوده و این عمل انقدر آرام انجام شده که صاحب دستگاه حتی از خواب بیدار نشده و گوشی خود را سوخته، صبح فردا روی میز مشاهده کرده است.

البته تعدادی از عکس های او از سفرش به آفریقا به کلی نابود شدند ولی به او ثابت شد که بک آپ گرفتن همیشه لازم است. گوگل فوتوز (Google Photos) عکس های شما را روی حافظه خودش به رایگان ذخیره می‌کند.

این کاربر در گزارشات خود ذکر کرده که با شرکت سامسونگ تماس برقرار کرده است؛ ولی اشاره ای به اینکه قرار است این شرکت خسارت بپردازد یا گوشی جایگزینی برای او ارسال شود، نشده است (شاید این موضوع هنوز در دست بررسی است). طبق گفته این شخص، قبل از این حادثه، گوشی همراهش هیچ علائمی از جمله داغ شدن بیش از حد، از خود نشان نداده بود.

البته دلایل بسیاری می تواند برای این حادثه وجود داشته باشد، طی سال ها تلفن های همراه زیادی را مشاهده کرده ایم که با یک جرقه نابود می شوند، ولی اسم سامسونگ اکنون لکه دار شده و این گزارشات کمکی به کم شدن فشار این قضیه نمی کنند. گفته شده که کمپانی دلیل دقیق اینکه چرا گلکسی نوت 7 به یک دستگاه منفرجه تبدیل شده را می‌داند ولی هنوز آماده انتشار و اطلاع آن به عموم مردم نیست. دلیل این پنهان کاری هنوز مشخص نیست ولی واضح است که هرچه سریع تر سامسونگ این قضیه را پیگیری کند، مردم نیز زودتر اعتماد خود را به این شرکت باز می گردانند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر