;
coinex

شرکت گرسو گوشی تجملاتی جدید خود را از تیتانیوم ساخته است

شرکت گرسو
شرکت گرسو گوشی تجملاتی جدید خود را از تیتانیوم ساخته است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

شرکت گرسو، سازنده گوشی‌های تجملاتی و لوازم جانبی، اخیرا از آخرین محصول خود، گوشی Meridian Diamond Edition رونمایی کرده است. این گوشی به عنوان تکنولوژی با عملکرد بالا و ساخته شده از مواد لوکس و تجملاتی و با طراحی استادانه توصیف می‌شود. هر کلید به صورت جداگانه با سنگ الماس و روکش ساخته شده از تیتانیوم درجه 5 طراحی شده و این در حالی است که بدنه گوشی از تیتانیوم ساخته شده است.

این مدل دارای بدنه تیتانیومی به همراه یک صفحه کلید استیل ضد زنگ است، درحالی که مدل دیگر یک بدنه مشکی PVD تیتانیوم و یک صفحه کلید طلایی ارائه می‌دهد. این گوشی به صورت محدود فقط در تعداد 450 دستگاه در دسترس خواهد بود، مونتاژ هر مدل از گوشی مریدین دایموند حدود 18 ساعت زمان می‌برد. حال با این اوصاف آیا می توان قیمت 30 هزار دلاری این گوشی را توجیح کرد؟ به هرحال این سؤال می تواند از دیدگاه های مختلفی بررسی شود. پیش فروش گوشی های مریدین دایموند در 26 دسامبر 2016 آغاز خواهد شد.

در ماه اکتبر، شرکت گرسو بر روی یک مدل آیفون 7 تجملاتی با بدنه تیتانیوم مشکی، حکاکی طرح‌های هندسی و پوشیده شده با یازده الماس کار کرد. 999 مدل از این نسخه ساخته و قیمت آن از 5900 دلار شروع می شود. اگر فکر می‌کنید که این قیمت پایین است و با افت مواجه می‌شود، بایستی آیفون 7 بلک دیاموند 500 هزار دلاری را نیز در نظر بگیرید. صفحه پشت آن از 1450 الماس سیاه پوشیده شده، درحالی که بدنه آن از تیتانیوم درجه 5 ساخته شده است. این روشی است که گرسو برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر