;
coinex

سال آینده شاهد سه مدل آیفون و تغییر در طراحی داخلی خواهیم بود

سه مدل آیفون

شایعات اخیر پیرامون آیفون 8 مبنی بر این است که سال آینده شاهد سه مدل آیفون و تغییر در طراحی داخلی خواهیم بود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

باز دوباره بازار شایعات مربوط به آیفون 8، باوجود اینکه قرار نیست این دستگاه تا سال آینده منتشر شود داغ شده است. با وجود اینکه ما نمی ‌توانیم درستی اخباری که اخیرا فاش شده را تایید کنیم، نمی ‌توان گفت که همه آن‌ ها نیز اشتباه هستند.

یکی از کاربران Weibo نشان داده که به زودی در سال آینده کمپانی اپل در مجموع سه مدل آیفون با شماره‌های D20، D21 و D22 منتشر خواهد کرد. توجه داشته باشید که گوشی‌ های آیفون 7 و 7 پلاس با شماره مدل‌های D20 و D10 روانه بازار شدند. به نظر می ‌رسد که مدل های D20 و D21 به نوعی ارتقا گوشی آیفون 7 هستند که به نام ‌های آیفون 7S و 7S پلاس نامیده خواهند شد.

سال آینده شاهد سه مدل آیفون و تغییر در طراحی داخلی خواهیم بود

مهم ‌ترین نکته این است که گفته شده مدل D22 که آیفون 8 خواهد بود، با اسم رمز فراری (Ferrari) شناخته خواهد شد. شایعه شده است که این دستگاه از یک طراحی صفحه نمایش منحنی AMOLED جدید با صفحه بزرگ برخوردار خواهد بود اما اندازه آن همان 5.2 اینچ است.

مشخصات داخلی

علاوه بر این، منبع همچنین اشاره کرده است که مادربرد آیفون 8 به برد اصلی تبدیل خواهد شد، میانه آن یک کابل نرم برای اتصال به بخش‌های AP و AF، یک طراحی مستقل شبیه به آی پد خواهد داشت. اپل در حال اتخاذ این طراحی دو لایه مادربرد به منظور صرفه جویی در فضا است که آن را نازک‌تر از طرح اصلی می‌کند. این طرح همچنین مشکل حفظ بازدید را برطرف می‌کند. محل قرارگیری سی پی یو نیز به مکان مخالف هارد دیسک منتقل شده. علاوه بر این، در طول طراحی جدید مادربرد، محل قرارگیری سیم کارت نیز برای صرفه جویی در فضا تغییر پیدا کرده است.

اگر این احتمالات درست باشند، بدین معناست که آیفون 8 شگفتی‌های بسیار زیادی با خود به ارمغان می‌آورد. اپل مدت زیادی است که طراحی داخلی آیفون‌های خود را تغییر نداده، بنابراین این تغییرات نقطه عطفی در طراحی آیفون‌ها خواهد بود. به یاد داشته باشید که سال آینده دهمین سالگرد آیفون خواهد بود، بنابراین ما انتظارات خاصی از آیفون جدید داریم.

.

منبع : gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر