;
coinex

تحلیلگران معتقدند؛ احتمالا از این پس گوشی های پرچمدار اچ تی سی در آمریکا عرضه نمی‌شود

گوشی های پرچمدار اچ تی سی در آمریکا عرضه نمی‌شود
طبق گفته تحلیلگران احتمالا از این پس گوشی های پرچمدار اچ تی سی در آمریکا عرضه نمی‌شود. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

پیش از این نیز ما اعلام کرده بودیم که احتمالا شرکت اچ تی سی، قصد دارد در تاریخ 12 ژانویه و در نمایشگاه CES 2017 خبر مهمی را در رابطه با برنامه های آینده خود را با دیگران به اشتراک بگذارد. این خبر جدید می تواند گوشی هوشمند پرچمدار بعدی، گوشی های هوشمند تولید شده و یا یک هدست واقعیت مجازی VR برای گوشی ها باشد.

تحلیلگر مسائل مربوط به دنیای تکنولوژی کلیف مالدونادو (Cliff Maldondo) از مرکز تحقیقاتی baystreet در این رابطه می گوید : احتمال می رود که شرکت اچ تی سی گوشی پرچمدار جدید خود را در بازارهای آمریکا عرضه نکند.

بر اساس گزارشی که این تحلیلگر ارائه داده است کمپانی تایوانی اچ تی سی منابع کافی برای تولید گوشی های پیشرفته و باکیفیت را برای بازارهای آمریکا دارا نیست و نمی تواند نیاز بازار این کشور را حداقل در سال آینده تامین کند. گفته می شود که دلیل اصلی این امر مربوط به این مسئله می شود که در حال حاضر شرکت اچ تی سی بیشتر عوامل فروش خود را در این کشور  تعطیل کرده است.

البته ان بدان معنا نیست که این شرکت بخواهد تجارت گوشی های هوشمند خود را به فروش برسند. مالدونادو معتقد است که این شرکت قصد دارد شیوه فروش ODM را برای فروش گوشی های هوشمند خود در پیش بگیرد. در این روش اچ تی سی خواهان این است که به صورت تخصصی تری به تولید گوشی های هوشمند بپردازد و با جدا کردن بخش ساخت و طراحی گوشی های خود با دیگر بخش ها و یا حتی تغییر برند آنها، فروش گوشی های خود را به شرکت جدیدی واگذار کند.

به عنوان مثال شرکت اچ تی سی که تولید کننده گوشی های هوشمند پیکسل بوده است، امتیاز فروش این گوشی ها را به شرکت گوگل سپرده است. گوشی دیگر این شرکت یعنی اچ تی سی بولت نیز مثال خوب دیگری برای نحوه فروش ODM است. این گوشی نیز به همین روش و به وسیله شرکت sprint به بازار آمریکا عرضه شد. شرکت اسپرینت با شرط قیمت مناسب عرضه این گوشی ها در آمریکا، تعداد فروش آنها را تضمین نموده است.

حتی منابع خبری رسمی که سخنان مسئولین این شرکت را گزارش می دهند هم به این نکته اشاره دارند که این شرکت قصد دارد استراتژی های فروش خود را تغییر دهد. چیالینگ چنگ مدیر مسئول فروش محصولات این کمپانی در کنفرانس خبری سه ماهه سال سوم این شرکت اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد دستگاه های جدیدی مانند ساعت های هوشمند را نیز به همین روش تولید و عرضه کند.

این مدیر مسئول گفته است، محصولاتی که قرار است به این روش تولید و عرضه شود، کمی با روش ODM متفاوت خواهد بود. همین صحبت ها در این زمینه باعث شده اند که اعلام اخبار رسمی در نمایشگاه CES 2017 در ماه ژانویه هیجان انگیز ر از پیش به نظر بیاید و عده زیادی از خبرگزاری ها  و خریداران بی صبرانه منتظر این رویداد مهم باشند.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر