;
coinex

نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر معرفی شد؛ شروع قیمت از 676 دلار

نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر معرفی شد؛ شروع قیمت از 676 دلار
شیائومی امروز نسخه 4G از اولین لپ تاپ نوت بوک خود را معرفی کرد. نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر امروز در همکاری با غول ارتباطات چینی، چاینا موبایل (China Mobile) راه اندازی شد. لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر اولین بار در آگوست امسال در چین منتشر شد. این لپ تاپ با طراحی باریک و مشخصات قدرتمند خود در واقع آیپد ایر اپل را به چالش کشید.

شیائومی در این مدل جدید طراحی لپ تاپ خود را حفظ کرده و تفاوت عمده این نسخه جدید با مدل قبلی در قابلیت 4G LTE و وجود یک پردازنده جدید در نسخه 13.3 اینچی آن است. لوگوی می شیائومی همچنان در این نسخه جدید نیز دیده نمی شود. شیائومی در رویداد معرفی نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر خود اعلام کرد که لپ تاپ اورجینال این مدل یک رکورد فروش بزرگ را از خود به جای گذارده و تنها در سه ماه 220 هزار دستگاه از این لپ تاپ به فروش رفته است.

مشخصات لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر در نسخه 4G:

نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر معرفی شد

این کمپانی در نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر همچنان استراتژی خود را حفظ کرده و این لپ تاپ را در دو سایز مختلف راه اندازی کرده است. نسخه 13.3 اینچی آن با پردازنده جدید اینتل Core i7 معرفی شد و نسخه دیگر آن در اندازه 12.5 اینچی خودنمایی کرد. هر دو نسخه معرفی شده بدون نیاز به سیم کارت با قابلیت 4G همراه شده اند.

 این تضمین می کند که این لپ تاپ قادر است از هر نقطه در چین که در آن شبکه چاینا موبایل وجود دارد با سرعت بالا به اینترنت متصل شود. چاینا موبایل همچنین به خریداران این لپ تاپ، برای یکسال 48 گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره داده های اینترنتی در اختیارشان قرار خواهد داد.

مدل 12.5 اینچی نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر دارای یک بدنه باریک تمام فلزی است. این نسخه با یک باتری مناسب بسته بندی شده که می تواند با یک شارژ کامل، به مدت 11.5 ساعت این لپ تاپ را آماده بکار نگه دارد. این نسخه به یک پردازنده اینتل Core M3 و 4 گیگابایت رم و همچنین 128 گیگابایت هارد دیسک از نوع SATAT SSD که قابلیت گسترش یافتن را دارد، مجهز شده است.

نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر معرفی شد

از سویی دیگر مدل 13.3 اینچی نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر به پردازنده قدرتمند اینتل Core i7 با سرعت کلاک 3.0 گیگاهرتز مجهز شده که به گفته این کمپانی عملکرد آن نسبت به نسخه ابتدایی این لپ تاپ 10 درصد بهبود یافته است.

این پردازنده با یک رم 8 گیگابایتی DDR4 پشتیبانی شده و از 256 گیگابایت هارد دیسک از نوع PCIe SSD برخوردار است. این فضای ذخیره سازی نیز می تواند ارتقا یابد. باتری این نسخه، چیزی در حدود 9.5 ساعت به طور مداوم می تواند کارایی داشته باشد. این بسته تکنولوژی با بلندگوهای سفارشی AKG بسته بندی شده است.

نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر معرفی شد

سرعت دانلود در نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر 80 مگابیت بر ثانیه است. چنین سرعت دانلودی حتی سریعتر از نسخه 4G آیپد پرو اپل است. علاوه بر تمامی اینها، لپ تاپ Mi Notebook Air شیائومی می تواند برای اجرای برنامه های فتوشاپ، CAD و دیگر نرم افزارهای حرفه ای نیز مورد استفاده قرار بگیرد. این نوت بوک به خوبی از پس بازی های سنگین از جمله بازی های 3D نیز بر می‌ آید. هر دو نسخه از لپ تاپ شیائومی با کارت گرافیکی انویدیا GeForce 940MX همراه شده اند.

قیمت لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر در نسخه 4G:

نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر معرفی شد

نسخه 4G لپ تاپ شیائومی می نوت بوک ایر در اندازه 12.5 اینچی با قیمت 676 دلار قابل خریداری بوده و نسخه قدرتمند تر آن در اندازه 13.3 اینچی، برچسب قیمتی 1007 دلار را با خود حمل می کند.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    ممنون از پاسخگوییتون وسایت به روزتون

    پاسخ

    سلام ببخشید مدل پردازنده اشcore i7 یاcore i5؟چون خیلی ازسایت ها نوشتن core i5

    پاسخ

    احسان جان سلام، پردازنده همون اینتل core i7 است. در لینک منبع هم به درستی به همین پردازنده اشاره شده، ممنون از توجهت

    پاسخ