;
coinex

پتنت جدید میزو یک گوشی با دو نمایشگر ؛ صفحه نمایش دوم در پنل پشتی!

پتنت جدید میزو یک گوشی با دو نمایشگر ؛ صفحه نمایش دوم در پنل پشتی!
کمپانی میزو پتنت جدیدی را منتشر کرد. دیاگرام و طرح پتنت جدید میزو یک نمایشگر دوگانه را به نمایش می گذارد، ایده ای کاملا خلاقانه که یک نمایشگر ثانویه را در پنل پشتی گوشی های آینده میزو نشان می دهد.

پتنت جدید میزو با شماره.X201610589545 به ثبت رسیده و گوشی هوشمندی را با دو صفحه نمایش نشان می دهد. نمایشگر اصلی درست به مانند تمامی گوشی های هوشمند، در پنل جلویی قرار گرفته و نمایشگر ثانویه یا صفحه نمایش دوم آن کوچکتر بوده و بر روی پنل پشتی خودنمایی می کند. بنابر گزارش های رسیده هر دو نمایشگر جلو و عقب با یکدیگر تعامل خواهند داشت.

این نمایشگر ثانویه در گوشی های آینده میزو می تواند عملکرد دکمه بک (بازگشت) را تا دو برابر در گوشی های اندرویدی فعلی، افزایش دهد. پیش بینی می شود که این ویژگی بتواند به در دکمه های mBack نسل آینده قرار بگیرد.

پتنت جدید میزو یک گوشی با دو نمایشگر ؛ صفحه نمایش دوم در پنل پشتی!

هنگامی که شارژ این قبیل از گوشی کمتر بوده و قدرت باتری در حداقل است، به طور اتوماتیک داده ها از روی نمایشگر اصلی به نمایشگر ثانویه ای که در پشت گوشی قرار دارد، منتقل می شود. درواقع این صفحه نمایش دوم به دلیل اندازه کوچکتر و احتمالا رزولوشن پایین تر به انرژی کمتری نیاز خواهد داشت و می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

با این پتنت جدید میزو ، ویژگی mBack نیز می تواند عملکردهای نوآورانه بیشتری را شامل شود. دکمه mBack می تواند به عنوان یک اسکنر اثر انگشت عمل کند، هنگامی که این دکمه اصلی برای چند ثانیه نگه داشته شود. تب کردن بر روی آن باعث می شود که به صفحات قبلی دسترسی داشته باشید و فشار دادن طولانی بر روی آن می تواند گوشی را قفل کند. اینها برخی از ویژگی های دکمه mBack در برخی از دستگاه های حال حاضر میزو همچون میزو ام 5 نوت (Meizu M5 Note) – تصویر شاخص این خبر – و میزو M5 است.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر