;
coinex

قیمت و زمان عرضه گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق در ایران و جهان


قیمت و زمان عرضه گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق در ایران و جهانشرکت سامسونگ که اخیرا از گوشی گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق رونمایی کرده است، به زودی این موبایل قدرتمند را با رنگ محبوب و جدید مشکی براق وارد بازار موبایل کشورهای بیشتری خواهد کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی کره‌‎ای سامسونگ آخرین پرچمدار سری کهکشانی، گلکسی اس 7 اج را با رنگ محبوب و جدید مشکی براق یا به اصطلاح این کمپانی، Black Pearl به زودی در بازارهای بیشتری همچون هند، ایران و … عرضه خواهد کرد تا این موبایل، رقیبی خوش رنگ و زیبا برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با رنگ جت بلک باشد و اتفاقات ناخوشایند گوشی گلکسی نوت 7 این شرکت از یاد کاربران و دوست داران تکنولوژی پاک شود.

به گفته بسیاری از کاربران رنگ مشکی براق در کنار رنگ طلایی و آبی یکی از رنگ‌های بسیار محبوب در سطح جهان است که تنها نقطه ضعف آن میزان خط و خش پذیری بسیار بالا است که بسیاری از کاربران را از خرید موبایل‌هایی با این نوع رنگ، منصرف کرده است.

برخی از خرده فروشان و فروشگاه‌های آنلاین در کشور هند برای موبایل هوشمند گلکسی اس 7 اج نسخه مشکی براق قیمت 840 دلاری را برای پیش فروش این گوشی در نظر گرفته‌اند که در روز 1 ژانویه 2017 به صورت رسمی قابل فروش خواهد بود. در هر صورت باید منتظر بیانیه رسمی شرکت سامسونگ برای فروش این گوشی در نقاط دیگر جهان نیز بود.

قیمت گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق در ایران چقدر خواهد بود؟

قیمت گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق مشخص شده است و به زودی این گوشی عرضه خواهد شد اما زمان عرضه گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق در ایران چه زمانی است؟

انتظار می‌رود طبق عادت نمایندگی رسمی شرکت سامسونگ در ایران، این گوشی پرچمدار با قیمت 2 میلیون 500 تا 2 میلیون و 600 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکت همراه سرویس خاورمیانه با رنگ مشکی براق به زودی و تا دو ماه آینده وارد بازار ایران شود.

قیمت گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق مشخص شده است و به زودی این گوشی عرضه خواهد شد اما زمان عرضه گلکسی اس 7 اج با رنگ مشکی براق در ایران چه زمانی است؟

گفتنی است که نسل آینده گوشی‌های کهکشانی سامسونگ، گلکسی اس 8 به زودی و در اوایل سال جاری معرفی خواهد شد؛ چرا که گوشی گلکسی اس 7 در اوایل سال 2016 میلادی به صورت رسمی معرفی و روانه بازار جهانی شد. طبق شایعات، گلکسی اس 8 قیمتی بالاتر از نسل گذشه و در حدود 900 دلار آمریکا خواهد داشت.

.

منبع: nextpowerup

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر