;
coinex

گوشی‌های گوگل پیکسل برای چند دقیقه از کار می افتند!


گوشی‌های گوگل پیکسل برای چند دقیقه از کار می افتند!گوشی‌های گوگل پیکسل برای چند دقیقه از کار می افتند! برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

ده ها کاربر گوشی‌های گوگل پیکسل چه مدل معمولی آن و چه مدل گوگل پیکسل XL  اعلام کرده اند که گوشی هوشمند آنها برای چند ثانیه و یا حتی بیشتر، از کار افتاده و عملکرد دستگاه آنها با مشکل روبه رو شده است.  این اختلال که با فریز شدن برنامه های گوشی، همراه بوده است باعث شده که کاربران این گوشی ها نارضایتی خود را نسبت به عملکرد بی ثبات این گوشی ها اعلام کنند.

یک بحث بسیار طولانی در این رابطه در انجمن رسمی کاربران گوگل پیکسل در حال انجام است. این بحث در نوامبر و با گزارش یکی از کاربران عصبانی پیکسل راجع به این مشکل، شروع شد.

برخی از کاربران گوشی‌های گوگل پیکسل متوجه شدند که این مشکل با نصب و اجرای برنامه ای به نام Live360 Family Locator ایجاد شده است. این کاربران با لغو نصب این برنامه از دستگاه تلفن خود مشکل را حل کردند؛ ولی سایر کاربران بدون داشتن این برنامه، دچار این مشکل هستند.

البته دلیل اصلی این مشکل هنوز پیدا نشده است و کاربران هم اطلاع داده اند که پاک کردن حافظه پنهان (Cache) و یا بازگزداندن گوشی به تنظیمات کارخانه ای  هم کمکی به حل این مشکل نمی کند.

متاسفانه ممکن است این مشکل نرم افزاری نباشد (که اگر اینطور بود با آپدیت سیستم عامل از گوگل حل می شد) و مربوط به سخت افزار تلفن باشد.

البته این یکی از مشکلات کوچکی است که کاربران گوگل پیکسل و پیکسل XL با آن دست و پنجه نرم می کنند (مشکلات دیگری مانند مشکلات صوتی و دوبار ضربه زدن برای هوشیاری گوشی هم سابقا گزارش شده اند). البته باید به این نکته هم اشاره شود که اکثر کاربران گوشی‌های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL از تلفن های همراه خود راضی هستند و این موارد نارضایتی آن قدر ها هم که به نظر می رسد، در میان کاربران این دو مدل گوشی رایج نیست.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر