;
coinex

اسپیکر بلوتوث جدید ال جی در هوا شناور مانده و در آب نیز کار می کند!

اسپیکر بلوتوث جدید ال جی در هوا شناور مانده و در آب نیز کار می کند!
اسپیکر بلوتوث جدید ال جی می تواند در بین زمین و هوا معلق بماند! چند روز قبل کمپانی ال جی اعلام کرد که قصد دارد تا در نمایشگاه CES 2017 گوشی های میان رده خود را به نمایش درآورد. نمایشگاهی که به احتمال زیاد در 5 ژانویه (16 دی ماه) استارت خواهد خورد. این کمپانی همچنین تایید کرد که تصمیم دارد تا در این نمایشگاه تجاری لاس وگاس از اسپیکر بلوتوث ال جی PJ9 نیز رونمایی کند. یک اسپیکر بلوتوثی که می تواند در بین زمین و هوا معلق بماند!

این اسپیکر بلوتوث جدید ال جی با نگاهی به آینده، صدایی 360 درجه ای ارائه داده و با داشتن کد حفاظتی IPX7 ضد آب است. داشتن این کد حفاظتی به این معناست که این اسپیکر می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق 1 متری آب دوام آورد. بر اساس گفته های این کمپانی، باتری های اسپیکر بلوتوث ال جی PJ9 می تواند 10 ساعت استفاده مداوم از آن را تضمین کند.

هنگامی که این اسپیکر را روشن می کند، خوشبختانه نه سقوط می کند و نه بر زمین می افتد. اسپیکر جدید ال جی به راحتی بر روی پایه خود در هوا شناور مانده و از آن می توان به عنوان یک ووفر نیز استفاده کرد. هنگامی که اسپیکر بلوتوث ال جی بر روی پایه خود قرار گیرد، به صورت خودکار، شارژ خواهد شد.

این اسپیکر دارای یک طراحی ساده تخم مرغی شکل بوده که به لطف یک نیروی مغناطیسی بسیار قوی بر بالای پایه ووفر استوانه ای شکل خود معلق می ماند. این اسپیکر بلوتوث جدید ال جی در رنگ سفید براق در دسترس خواهد بود.

کمپانی ال جی هنوز قیمت و یا زمان عرضه دقیق این اسپیکر بلوتوث شناور در هوا را اعلام نکرده است. مسلما در طول رویداد رونمایی از این دستگاه، جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و دقیق تر با تکرا همراه باشید.

.

منبع: androidauthority 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر