;
coinex

ساعت هوشمند موتو 360 با قیمت تنها 199 دلار در سایت Verizon در دسترس است.

ساعت هوشمند موتو 360
ساعت هوشمند موتو 360 با قیمت تنها 199 دلار در سایت Verizon در دسترس است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگر شما به بازار ساعت های هوشمند سال 2016 توجه کرده باشید، بایستی فهمیده باشید که موارد زیادی نسبت به سال گذشته حل و فصل شده است. درحالی که ساعت های هوشمند جدید وارد صحنه شده اند، مثل اپل واچ سری 2 و سامسونگ گیر اس 3 (Samsung Gear S3).

حذفیات قابل توجه ای از جانب هواوی و موتورلا به چشم می خورد. در واقع، سیستم عامل Android Wear در طول سال در رقابت ها خوب عمل نکرد. از محصولات جدیدی مانند Asus ZenWatch 3 به خوبی استقبال شد؛ اما شکی نیست که سیستم عامل اجسام پوشیدنی گوگل کمی از رقابت عقب مانده است.

البته حتی با وجود این موضوع، نمی توان گفت در حال حاضر ساعت هوشمند خوبی بر پایه سیستم عامل اندروید ویر (Android Wear) وجود ندارد. ساعت های هواوی واچ و موتو 360 ( نسل دوم) با وجود این که قدیمی تر هستند، به عنوان بهترین محصولات اندروید ویر به شمار می روند، همچنین به لطف سایت Verizon Wireless اخیرا این دو دستگاه نسبت به قیمت سنگین قبلی خود کاهش 100 دلاری را به همراه داشته اند.

اگر در حال حاضر قصد خرید از وب سایت Verizon را دارید، می توانید ساعت هوشمند موتو 360 را تنها با قیمت 199.99 دلار با ارسال رایگان خریداری کنید. البته شما تا زمانی که از Verizon خرید می کنید، توانایی سفارشی کردن ساعت را با Moto Maker نخواهید داشت. همچنین تنها مدلی که در حال حاضر باقی مانده نوع 46 میلی متری با پوشش نقره ای و چرم کنیاک است. در حالی که به کریسمس نزدیک می شویم، به نظر می رسد که این خدمات عمر طولانی نداشته باشند؛ بنابراین اگر علاقه به خریداری این ساعت دارید، پیشنهاد می کنیم هرچه سریع تر اقدام کنید.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر