;
coinex

آخرین رندرها از گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 پرو منتشر شد

آخرین رندرها از گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 پرو منتشر شد
آخرین رندرها از گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 پرو (Galaxy C9 Pro) این گوشی را در رنگ مشکی براق به تصویر کشید. چند ماهی است که شایعات مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 پرو در فضای آنلاین به گوش می رسد. این دستگاه یکی از معدود گوشی های میان رده قدرتمندی است که سامسونگ تاکنون به بازار ارائه داده است.

نسخه بین المللی از گوشی سامسونگ Galaxy C9 Pro توانست به تازگی تاییدیه Wi-Fi را به دست آورد. به لطف گرفتن این مجوز بسیاری بر این باورند که سامسونگ ممکن است این دستگاه را در خارج از مرزهای چین نیز عرضه کند. آخرین رندرهای ارائه شده از گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 پرو این دستگاه را در رنگ مشکی براق زیبایی به نمایش گذاشته است، این محصولی است که به احتمال زیاد در چین عرضه خواهد شد.

تصویری از این گوشی نیز در چند هفته گذشته منتشر شد و اولین تصور ما از این گوشی را شکل داد؛ اما این برای اولین بار است که گلکسی C9 Pro در رنگ مشکی براق در فضای آنلاین ظاهر شده است. ار دیگر گزینه های رنگی که سامسونگ برای این گوشی ارائه داده، می توان به رنگ های طلایی و رز گلد (گلبهی) اشاره کرد.

گوشی سامسونگ گلکسی سی 9 پرو دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی سوپر آمولد بوده و پردازنده اسنپدراگون 653 کوالکام مجهز است. 6 گیگابایت رم داشته و یک دوربین 16 مگاپیکسلی هم در پنل جلویی و هم در پنل پشتی، وظیفه ثبت تصاویر را بر عهده دارند. این دستگاه انرژی مورد نیاز روزانه خود را از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می کند. سامسونگ هنوز عرضه دقیق گلکسی C9 پرو برای عرضه در بازارهای خارج از چین را مشخص نکرده است.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر