;
coinex

شایعه رونمایی از گوشی LG G6 در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس !

شایعه رونمایی از گوشی LG G6 در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس !
بر اساس شایعات، به نظر می رسد که رونمایی از گوشی LG G6 قرار است در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس صورت گیرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

کسب و کار گوشی‌ های هوشمند ال جی پس از استقبال سرد از گوشی پرچمدار سال گذشته این شرکت یعنی ال جی G5 دچار ضربه‌ٔ سنگینی‌ شد، به طوری که این شرکت کره‌ای در نظر دارد از شروع ساله آینده استراتژی بازاریابی خود را تغییر دهد.

طبقه گفته رسانه ‌های کره‌‌ای ، LG قصد دارد که گوشی ال جی جی 6 خود را که گرانترین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود، یک ماه زودتر از موعد به بازار عرضه کند. گوشی ال جی جی 5 در اواخر فوریه در MWC سال ۲۰۱۶، معرفی‌  و در ماه آوریل به بازار عرضه شد؛ اما در حالی‌ که انتظار می رفت گوشی بعدی شرکت ال جی یعنی ال جی G6 حوالی همان زمان عرضه شود، حال بسیار زودتر از این تاریخ (احتمالا مارس) در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

ما احتمال می دهیم رونمایی از گوشی LG G6 در طول نمایشگاه کنگره جهانی موبایل (کنفرانس MWC 2017) که در اواخر فوریه برگزار خواهد شد، انجام شود. دلیل این تصمیم از طرف شرکت LG افزایش فروش تعداد گوشی های G6 در طول سال است.

توجه داشته باشید که اگر به طور حتم گوشی ال جی جی 6 در مارس یا اوایل آوریل به بازار عرضه شود، ممکن است که این گوشی نیاز به رقابت با گوشی ‌های سامسونگ گلکسی اس 8 که شایعه شده است تا آوریل به تعویق افتاده اند را نداشته باشد.

LG قصد دارد از شروع ساله آینده به جای “نوآوری جسورانه” به سمت یک استراتژی “پایدارتر” پیش برود. اولین قدم در این راستا رها کردن طراحی نیمه ماژولار (تشکیل شده از قطعه‌های کوچک) خواهد بود، طراحی که باعث از بین رفتن نسبی محبوبیت این گوشی در میان طرفداران اندروید شد.

این شرکت کره‌ ای تمرکز خود را بر خدمات و ویژگی‌‌ هایی‌ که در محیط اندروید محبوب هستند، همچون سیستم پرداخت همراه، شارژ بی سیم و همچنین طراحی ضد آب، خواهد گذشت.

یک مقام رسمی LG در این باره نقل کرد : ” اگر چه ما در حال آماده سازی گوشی های هوشمند بعدی خود هستیم، اما نمی‌توانیم هیچگونه اطلاعات دقیقی‌ از آن در اختیار شما قرار دهیم”. رونمایی از گوشی LG G6 به آخرین ماه های خود نزدیک می شود. منتظر بمانید و با تکرا همراه باشید.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر