;
coinex

سه گوشی هوشمند اچ تی سی در کوارتر اول 2017 معرفی خواهند شد؛ منتظر باشید!

سه گوشی هوشمند اچ تی سی در کوارتر اول 2017 معرفی خواهند شد؛ منتظر باشید!
بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده از تایوان، کمپانی اچ تی سی قصد دارد تا در اولین کوارتر سال 2017 سه گوشی هوشمند جدید را معرفی کند. در این گزارش همچنین آمده است که این شرکت در اولین سه ماهه 2017 گوشی پرچمدار خود را رونمایی خواهد کرد و در کنار آن دو گوشی هوشمند دیگر را نیز معرفی می کند.

در این گزارش به این نکته نیز اشاره شده که دو گوشی هوشمند اچ تی سی در همان زمانی که پرچمدار این کمپانی معرفی خواهد شد، رخ نشان نمی دهند؛ اما در همان حول و حوش زمانی می توان انتظار ورود آنها را نیز به بازار داشت.

اگر این اطلاعات درست باشد، گوشی اچ تی سی 11 با نام مستعار اچ تی سی اوشن (HTC Ocean) می تواند در طول کنفرانس جهانی موبایل (کنفرانس MWC 2017) در بارسلونا رونمایی و مدت کوتاهی بعد از آن به بازارهای جهانی عرضه شود.

با این وجود قبل از آن شما می توانید گوشی HTC X10 را ببینید. گوشی هوشمند اچ تی سی که قرار است در رویدادی در 12 ژانویه (23 دی ماه) معرفی شود. گوشی اچ تی سی ایکس 10 در واقع جانشین گوشی HTC X9 خواهد بود که سال گذشته معرفی شده بود. خبرهای درز شده حاکی از آن است که این گوشی جدید نیز با مشخصاتی به مانند HTC X9 ظاهر خواهد شد؛ هرچند که می تواند قدرتمندتر باشد.

اما سومین گوشی هوشمند اچ تی سی چه خواهد بود؟ خوب این امکان وجود دارد که سومین گوشی هوشمند اچ تی سی ، گوشی اچ تی سی اوشن نوت باشد. یک نسخه بزرگتر برای گوشی اچ تی سی 11؛ اما هنوز درباره آن مطمئن نیستیم. قبول کردن این موضوع به معنای آن است که اچ تی سی هیچ گوشی را با برند دیزایر در اولین کوارتر سال 2017 معرفی نخواهد کرد و این کمی عجیب است!

در هر صورت تمامی این خبرها هنوز در حد و اندازه های شایعه است و نمی توان به طور صد در صد به چرخش اسیاب شایعات اعتماد کرد؛ اما هر چه باشد منابع خبری از گوشی اچ تی سی 11 به عنوان یک گوشی منحصر به فرد با ویژگی های خاصی یاد می کنند. فعلا منتظر باشید و بدانید که سه گوشی هوشمند اچ تی سی در راه است!

.

منبع: androidheadlines

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر