;
coinex

پردازنده اسنپدراگون 835 در بنچمارک گیک بنچ محک خورد

پردازنده اسنپدراگون 835 در بنچمارک گیک بنچ محک خورد
پردازنده اسنپدراگون 835 یکی از تراشه های پرچمداری است که سال آینده به برخی از گوشی های پرچمدار بازار قدرت خواهد داد. کمپانی کوالکام سازنده این تراشه قدرتمند دیروز با انتشار توئیتی نشان داد که تراشه اسنپدراگون 835 به نمایشگاه CES 2017 وارد خواهد شد.

 در این توئیت همچنین به این نکته اشاره شده که در طول برگزاری این رویداد 4 روزه جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد شد. برای فهمیدن جزئیات کامل این پردازنده باید تا آن زمان صبر کرد؛ اما نتایج بنچمارک منتشر شده از این تراشه می تواند دید نسبتا خوبی به ما بدهد.

نتیجه بنچمارک پردازنده اسنپدراگون 835 از وب سایت محبوب بنچمارک گیک بنچ به دست آمد. دستگاهی که در این آزمون به چالش کشیده شده در لیست این بنچمارک به عنوان Essential FIH-PM1 نام برده شده است. دستگاهی که به 4 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز شده و البته از یک پردازنده هشت هسته ای کوالکام با سرعت پردازشی 1.95 گیگاهرتز برخوردار بوده است.

پردازنده اسنپدراگون 835

احتمالا متوجه شده اید که در این بنچمارک مشخصا نامی از پردازنده اسنپدراگون 835 برده نشده؛ اما ARM 81 کد شناسایی منحصر به فردی است که به عنوان یک پردازنده جدید شناخته می شود.

نتایج منتشر شده از آزمون این بنچمارک نشان می دهد که این دستگاه در آزمون تک هسته ای امتیاز 1844 را به دست Hورده و در آزمون چند هسته ای موفق شده است تا به امتیاز 5426 برسد.

نتایج بنچمارک هواوی میت 9
نتایج بنچمارک هواوی میت 9

مقایسه کردن امتیازات به دست آمده از قدرت پردازنده اسنپدراگون 835 در مقایسه با نتایج منتشر شده از آزمون بنچمارک وان پلاس 3T (با تراشه اسنپدراگون 821) و هواوی میت 9 (با تراشه کرین 960) شاید چندان شگفت انگیز نباشد؛ اما مقایسه اختلال در تست های چند هسته ای از هر سه دستگاه، نشان می دهد که اسنپدراگون 835 بالاترین امتیاز را در تاخیر زمانی حافظه و همچنین پهنای باند حافظه به دست آورده است.

نتایج بنچمارک وان پلاس 3T
نتایج بنچمارک وان پلاس 3T

.

منبع: gizmochina  

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر