;
coinex

نمایشگر ال جی جی 6 یک صفحه نمایش بدون حاشیه خواهد بود

نمایشگر ال جی جی 6 یک صفحه نمایش بدون حاشیه خواهد بود
گفته می شود که نمایشگر ال جی جی 6 یک صفحه نمایش بدون حاشیه بوده و پنل پشتی آن نیز شیشه ای خواهد بود.

گوشی ال جی G6 به طور قطع یکی از قابل پیش بینی ترین گوشی های پرچمدار 2017 خواهد بود که تاکنون شایعات بسیار زیادی درباره آن در فضای مجازی منتشر شده است. یکی از این شایعات، خبرهای مربوط به نمایشگر ال جی جی 6 است. اگر این اطلاعات درست باشد، احتمالا طراحی گوشی LG G6 می تواند ما را شگفت زده کند.

منبع این خبر ادعا کرده که این گوشی در پنل پشتی خود شیشه ای خواهد بود و یک نمایشگر 2.5D در پنل جلویی خودنمایی خواهد کرد. این را به خاطر داشته باشید که این منبع به یک شیشه منحنی 2.5D اشاره نکرده و از آن به عنوان یک نمایشگر 2.5D یاد کرده است. این برای اولین بار است که ما چنین چیزی می شنویم.

در واقع نمایشگر 2.5D یک چیز عجیب و غریب نخواهد بود. این تنها یک اسم است که کمپانی ال جی آن را برای نمایشگر بدون حاشیه خود انتخاب کرده است.

اگر این شایعات قابل باور باشد، نمایشگر ال جی جی 6 یک نمایشگر بدون حاشیه در اطراف خواهد بود و البته اندکی هم در اطراف انحنا خواهد داشت. این منبع به حاشیه های بالایی و پایینی این گوشی هیچ اشاره ای نکرده؛ اما ما حدس می زنیم که باید حاشیه های کمی در بالا و پایین نمایشگر ال جی جی 6 دیده شود.

علاوه بر نمایشگر بدون حاشیه، اشاره شده که ال جی G6 با قابلیت شارژ بی سیم و ضد آب طراحی شده است. هر دو این ویژگی ها احتمالا برای رقابت با گوشی های پرچمدار گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ انتخاب شده است.

نمایشگر ال جی جی 6 یک صفحه نمایش 5.3 اینچی خواهد بود و این تقریبا به معنای آنست که ال جی از اندازه نمایشگر ال جی جی 5 راضی است و آن را به نسل بعدی آن نیز منتقل کرده است؛ اما با توجه به این واقعیت که نمایشگر ال جی G6 بدون حاشیه بوده، پس در مقایسه با گوشی ال جی جی 5، کوچکتر به نظر خواهد رسید.

شایعات منتشر شده درباره تاریخ عرضه ال جی جی 6 به این نکته اشاره کرده اند که این دستگاه قبل از گلکسی اس 8 سامسونگ به بازار ارائه وارد خواهد شد. با این احتمال، می توان حدس زد که این اسمارت فون در اولین کوارتر سال 2017 رخ نشان خواهد داد و این در حالیست که نسل قبلی این گوشی در ماه آوریل امسال عرضه شد.

.

منبع: androidheadlines

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر