;
coinex

آپدیت کورتانا برای اندروید با گزینه های سفارشی سازی منتشر شد

آپدیت کورتانا برای اندروید
شرکت مایکروسافت همچنان در حال بهبود دستیار شخصی خود یعنی کورتانا است. این شرکت هر از چندگاهی با انتشار آپدیت، ویژگی های جدیدی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. اکنون آخرین آپدیت کورتانا برای اندروید با ویژگی های جدید منتشر شده است. در ادامه با تکرا همراه باشید.

همانطور که می دانید مدتی است که کورتانا برای کاربران اندروید منتشر شده است. کاربران، سیستم عامل اندروید را به دلیل وجود گزینه های زیاد سفارشی سازی به هر چیزی ترجیح می دهند. این یک دلیل خوب برای مایکروسافت بود تا گزینه های سفارشی سازی را به کورتانا اضافه کند. این شرکت به تازگی آخرین آپدیت کورتانا را برای اندروید منتشر کرده که در آن گزینه ای برای سفارشی سازی اضافه شده است.

البته گزینه های سفارشی سازی در نسخه جدید کورتانا محدود است و در آپدیت منتشر شده کاربران قادر خواهند بود که دستیار شخصی دیجیتالی خود را با رنگ های مختلف سفارشی سازی کنند.

متاسفانه تنها چهار رنگ در آخرین آپدیت کورتانا برای اندروید موجود است که شامل بنفش، آبی، سبز و سیاه می شود، اما بدون شک همه کاربران از هر ویژگی جدیدی استقبال خواهند کرد، لازم به ذکر است که این ویژگی برای نسخه iOS منتشر نشده است و این آپدیت فعلا به صورت انحصاری برای کاربران اندروید منتشر شده است.

حتما از این آگاه هستید که کورتانا هنوز برای تمامی گوشی های هوشمند اندرویدی منتشر نشده و به صورت محدود در برخی از کشورها و برای برخی از دستگاه های اندرویدی انتشار یافته است. به هر حال کورتانا یک هوش مصنوعی تمام عیار است که همه کاربران مشتاق استفاده از آن هستند.

متاسفانه هنوز مایکروسافت به صورت رسمی تاریخ انتشار جهانی کورتانا را برای اندروید اعلام نکرده است؛ اما انتظار می رود که در طول سال آینده میلادی این هوش مصنوعی برای تمامی کاربران در دسترس قرار گیرد. اگر شما از کورتانا در دستگاه اندرویدی خود استفاده می کنید، پیشنهاد می شود که حتما آخرین آپدیت آن را دانلود کنید.

آپدیت کورتانا برای اندروید

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر