;
coinex

نمایشگاه CES 2017 ؛ بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان با خود چه خواهد داشت؟


انتظارات از نمایشگاه CES 2017 ؛ بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی جهان با خود چه خواهد داشت؟همانطور که می دانید نمایشگاه CES هر ساله در هفته اول ژانویه برگزار می شود؛ امسال هم مانند رسم هر ساله این نمایشگاه در تاریخ 5 تا 8 ژانویه برابر با 16 تا 19 دی ماه برگزار خواهد شد، آنطور که پیدا است محصولات جالبی توسط شرکت های مختلف در CES 2017 معرفی خواهند شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

در حالی که بسیاری از مردم مشغول آماده شدن برای جشن سال نو میلادی هستند، CES هم به دنبال این است که پنجاهمین سالگرد خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کند. تاکنون خبرهای مختلفی درباره نمایشگاه CES 2017 منتشر شده است که هنوز بسیار از آنها توسط شرکت های تکنولوژی تایید نشده اند

اعلام شده که شرکت لنوو در تاریخ سوم ژانویه رویدادی را برگزار خواهد که در آن محصولات جدید خود را معرفی می کند، اگرچه هنوز گزارش های بسیاری در این باره منتشر نشده، اما انتظار می رود که لنوو محصولات خوبی را در طی CES 2017 رونمایی کند.

هر آنچه که از نمایشگاه CES 2017 انتظار داریم

تلویزیون و HiFi

samsung-suhd-1

امسال قرار است که در CES 2017 محصولات متنوعی توسط شرکت های مختلف معرفی شوند، دو شرکت سامسونگ و ال جی هر ساله صفحه نمایش های جدید خود را در این نمایشگاه رونمایی می کنند.

اگر به رخدادهای سال گذشته نگاه کنیم شرکت ال جی به ترویج صفحه نمایش های OLED پرداخت و سامسونگ هم تلویزیون های مبتنی بر تکنولوژی SUHD LCD را ارائه داد. هر دو شرکت عملکرد متفاوتی باهم داشته اند که شاید موجب برپا شدن رقابت خاصی میان این دو شرکت شود.

lg-signature-oled-ces-2016-1

 

البته در این نبرد سامسونگ و ال جی تنها نیستند؛ شایعه شده که شرکت سونی قصد دارد تلویزیون های OLED خود را مبتنی بر سیستم عامل اندروید تی وی معرفی کند، علاوه بر این شرکتی مانند LeEco هم برای عرضه تلویزیون های مقرون به صرفه سرمایه گذاری کرده است.

nvidia-shield-android-tv-2017

 

در ادامه شایعات پیرامون CES 2017 اعلام شده که شرکت انویدیا جعبه جدید انویدیا شیلد و اندروید تی وی را معرفی می کند. فلیپس، توشیبا و همچنین دیگر شرکت ها به احتمال زیاد تلویزیون های جدید خود را معرفی می کنند.

رایانه ها

lenovo-thinkpad-13-5

در طی سال های اخیر نمایشگاه CES به یک مکان خوب برای معرفی کامپیوترها تبدیل شده است. شرکت لنوو هرساله رایانه های شخصی بسیاری را معرفی می کند که امسال اولین حرکت خود را در 28 دسامبر با ThinkPad 13 ،ThinkPad Yoga 370 و ThinkPad T570 انجام داد. همچنین شرکت دل هم طراحی جدید کامپیوترهای AiO را تایید کرده و آنطور که پیدا است در حال کار بر روی XPS 13 است.

dell-aio

در حال حاضر خبرهایی هم درباره محصولات MSI که شامل رایانه های گیمینگ و لپ تاپ ها است منتشر شده است، در ادامه شایعات اعلام شده که ایسوس کروم بوک جدید خود را ارائه خواهد داد، همچنین برخی بر این باورند که شیائومی در رویداد مطبوعات خود یک رایانه شخصی جدید را معرفی خواهد کرد.

ces2017_ch711_curvedmonitor_attachment_8

مانیتورها هم بخش عمده ای از دنیای کامپیوتر هستند و بدون شک شرکت هایی مانند ال جی، سامسونگ، اچ پی، دل و دیگر سازندگان مانیتور از محصولات جدید خود رونمایی می کنند و در اصول ساخت آنها رزولوشن بهتر، اندازه بزرگتر، عملکرد بهتر و کیفیت بصری بهتر وجود دارد.

گوشی های هوشمند

blackberry-dtek50

 

کنگره جهانی موبایل (MWC) هم مانند نمایشگاه سی ای اس هر ساله برگزار می شود که در طی برگزاری آن شرکت های بزرگ تکنولوژی از گوشی های هوشمند پرچمدار خود رونمایی می کنند؛ اما در CES هم گوش های هوشمند بسیاری معرفی می شود که اغلب میانرده ها هستند.

شکی در این نیست که علاقه مندان تکنولوژی و دنیای موبایل، مشتاق دیدن محصولات جدید بلک بری هستند، در 15 دسامبر بود که خبرهایی درباره معرفی شدن بلک بری TCL منتشر شد و چندی پس از آن اعلام شد که گوشی هوشمند جدید بلک بری در نمایشگاه CES 2017 معرفی می شود.

همچنین هواوی عادت دارد که هرساله در این نمایشگاه از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند، سال گذشته این شرکت هواوی میت 8 را معرفی کرد ، امسال هنوز خبری از سوی این شرکت منتشر نشده؛ اما قطعا یک دستگاه تازه را برای معرفی خواهد داشت. البته احتمال بسیار کمی هم برای معرفی گلکسی اس 8 سامسونگ وجود دارد که بیشتر به یک شایعه نزدیک است تا واقعیت. در نهایت ممکن است که در طی نمایشگاه CES 2017 از گوشی های هوشمند تاشو و میانرده های سازندگان موبایل رونمایی شود.

ماشین / خودرو

سال گذشته در طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 از خودروهای الکتریکی فارادی فیوچر رونمایی شد، امسال هم انتظار می رود که خودروسازان دیگری مانند بی ام دبلیو، هیوندای، جگوار، فورد، نیسان و دیگر شرکت ها، طرح های مفهومی خود را معرفی کنند.

واقعیت مجازی

htc-vive-hardware_16

این روزها توجه بسیاری به تکنولوژی واقعیت مجازی شده است که در اصل از لحاظ سخت افزاری و محتوا به آنها نگاه می شود. در حال حاضر هدست های واقعیت مجازی مختلفی در بازار وجود دارد، این انتظار می رود که در طی نمایشگاه CES 2017 هدست های جدیدی نیز رونمایی شوند.

qualcomm-snapdragon-vr820-01

ممکن است که در نمایشگاه امسال نمونه های بزرگتری از اسنپدراگون VR 820 و یا چیزی شبیه به آن حضور داشته باشد، علاوه بر این شاید نسل جدید GearVR سامسونگ معرفی شود و همچنین احتمال رونمایی از هدست های دیگر شرکت ها نیز بسیار زیاد است

هوش مصنوعی و خانه هوشمند

google-wifi

هوش مصنوعی هر لحظه در حال پیشرفت است و هر روز سر از مکان های جدید در می آورد که از جمله آن می توان به اماکن عمومی، خانه ها و خودروها اشاره کرد

alexa-bmw

البته خانه های هوشمند مدت بسیاری است که وجود دارند و شرکت های مخلتف از هوش مصنوعی برای کنترل اجزای خانه استفاده کرده اند که البته باز هم این امر هر روزه در حال پیشرفت است. به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه CES 2017 از امکانات جدید خانه های هوشمند رونمایی شود.

گجت های پوشیدنی و هواپیماهای بدون سرنشین

eliane-fiolet-parrot-disco-drone

نمایشگاه CES به مکانی خوب برای هواپیماهای بدون سرنشین (پهپاد) تبدیل شده است، در سال گذشته هواپیماهای بدون سرنشین بسیاری در CES 2017 معرفی شدند، امسال هم نوع های متنوعی از این هواپیماهای بدون سرنشین وجود خواهد داشت که هنوز جزئیات زیادی درباره آنها منتشر نشده است.

علاوه بر این، گجت های پوشیدنی هم با شیوه خاصی مورد توجه قرار گرفته اند، البته این گجت های پوشیدنی که شامل ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی است، بسیار زیاد هستند و در ارائه این محصولات جدید، نیاز به نوآوری برای راضی نگه داشتن کاربران خواهد بود. اکنون باید منتظر انتشار خبرهای رسمی درباره نمایشگاه CES 2017 باشیم. نظر شما درباره این نمایشگاه چیست؟ گمان می کنید CES 2017 بتواند شگفتی های جدیدی با خود به همراه داشته باشد؟

منبع: Ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر