;
coinex

بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 8 منتشر شد؛ نتایج چندان رضایت بخش نیست!

بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 8 منتشر شد؛ نتایج چندان رضایت بخش نیست!
اطلاعاتی تازه ای از بنچمارک جدیدی در فضای آنلاین خودنمایی کرد. گفته می شود که این داده ها مربوط به بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) است، پرچمدار بعدی سامسونگ که از الان توجهات زیادی را نیز به خود جلب کرده است. این دستگاه که در پایگاه داده ای گیک بنچ ظاهر شده، احتمال می رود که سامسونگ گلکسی S8 باشد.

جزئیات منتشر شده از بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 8 نشان می دهد که این دستگاه به یک تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز شده است. این دستگاه در آزمون تک هسته ای گیک بنچ توانست امتیاز 1844 را به دست آورده و در آزمون چند هسته ای به امتیاز 5426 رسید.

هنگامی که امتیازات به دست آمده از این تراشه را با امتیازات کسب شده توسط تراشه اپل A10 موجود در آیفون 7 مقایسه می کنیم، در می یابیم که نمرات به دست آمده از بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 8 (البته اگر این بنچمارک واقعا متعلق به این گوشی باشد) بسیار ناامید کننده است. آیفون 7 با تراشه A10 توانست در آزمون تک هسته ای امتیاز 3300 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 5400 را برای خود به ثبت برساند.

بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 8

البته چندان هم جای نگرانی نخواهد بود. گوشی Galaxy S8 هنوز در حال گذراندن آزمایش و تست های اولیه خود است و مسلما با محصول نهایی فاصله زیادی دارد. در لیست بنچمارک سامسونگ گلکسی اس 8 یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازشی 1.90 گیگاهرتز ذکر شده؛ بنابراین ممکن است که فرکانس کاری این پردازنده کاهش یافته باشد.

به طور معمول و با توجه به ماهیت بنچمارک گیک بنچ، معمولا مشخصات کمی از دستگاه هایی که در این بنچمارک به چالش کشیده می شوند، اعلام می شود. در این مورد نیز عنوان شده که گلکسی اس 8 سامسونگ با سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج شده و 4 گیگابایت رم دارد.

علاوه بر ای شایعات قبلی نشان می دهند که سامسونگ گلکسی S8 اولین دستگاهی است که از فناوری بلوتوث 5.0 برخوردار خواهد بود و البته ویژگی های نوآورانه دیگری نیز برای آن ذکر شده است.

گفته می شود که پرچمدار آتی سامسونگ عاری از هر گونه دکمه فیزیکی هوم بوده و یک نمایشگر منحنی در پنل جلویی آن خودنمایی خواهد کرد.

حرف و حدیث های مختلفی نیز درباره تاریخ عرضه گلکسی اس 8 شنیده می شود. ابتدایی ترین شایعات از معرفی این دستگاه در کنفرانس MWC 2017 خبر می دادند؛ اما در حال حاضر می توان گفت که چنین تاریخی برای معرفی این دستگاه بسیار بعید به نظر می رسد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر