;
coinex

تاریخ معرفی موبایل اچ تی سی اوشن نوت مشخص شد؛ 12 ژانویه برابر با 23 دی ماه

تاریخ معرفی موبایل اچ تی سی اوشن نوت مشخص شد؛ 12 ژانویه برابر با 23 دی ماه
تاریخ معرفی موبایل اچ تی سی اوشن نوت اعلام شد و گویا برای دیدن این گوشی هوشمند باید تا 23 دی ماه منتظر باشیم.

کمپانی اچ تی سی امسال را چندان پر جنب و جوش آغاز نکرد و به جز معرفی دو پرچمدار اچ تی بولت و اچ تی سی 10 چندان پرقدرت ظاهر نشد؛ اما با توجه به آخرین گزارش های منتشر شده از تایوان، این کمپانی در اولین کوارتر (سه ماهه) سال آینده با سه گوشی هوشمند جدید وارد بازی خواهد شد.

این کمپانی احتمالا اولین دستگاه خود را با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در 12 ژانویه (23 دی ماه) معرفی خواهد کرد. گفته می شود که این دستگاه میان رده اچ تی سی X10 است، اسمارت فونی که جایگزین مدل سال گذشته X9 خواهد بود. درباره مشخصات آن گفته شده است که دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی، پردازنده هلیو پی 10 مدیاتک، 3 گیگابایت رم و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی در پنل پشتی است.

اینها فقط حدس هایی است که در مورد این گوشی زده می شود، هنوز اچ تی سی هیچ کدام را تایید نکرده است.

دستگاه دوم که به احتمال زیاد اچ تی سی 11 خواهد بود – به عنوان اچ تی اوشن شناخته می شود- دستگاه پرچمداری است که به احتمال زیاد در کنفرانس MWC 2017 به روی صحنه خواهد رفت. کنفرانسی که از 27 فوریه در بارسلونا آغاز به کار خواهد کرد.

و اما سومین گوشی هوشمندی که در اولین کوارتر سال 2017 رخ نشان خواهد داد، به نظر می رسد که یک فبلت باشد. این کمپانی در حال کار بر روی موبایل اچ تی سی اوشن نوت است که احتمالا نسخه بزرگتر اچ تی سی 11 خواهد بود. مشخصات چندان زیادی از فبلت اچ تی سی Ocean Note وجود ندارد؛ اما با مراجعه به این لینک تمامی شایعات و اطلاعات موجود آن را خواهید یافت.

اکنون پستی که به تازگی توسط اکانت LlabTooFeR@ در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شده تاریخ معرفی موبایل اچ تی سی اوشن نوت را در 23 دی ماه اعلام می کند.

LlabTooFeR@ که یکی از دولوپرهای اچ تی سی است می گوید: “دستگاه بعدی اچ تی سی که به عنوان اوشن نوت شناخته می شود در 12 ژانویه معرفی خواهد شد.” این دستگاه بنابر گزارش ها در هر دو نسخه تک سیمکارته و دو سیم‌کارت موجود است.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر