;
coinex

مایکروسافت سرفیس پرو 5 در اواسط فروردین از راه خواهد رسید؛ نمایشگر 4K در راه است

مایکروسافت سرفیس پرو 5 در اواسط فروردین از راه خواهد رسید؛ نمایشگر 4K در راه است
در ماه ژوئن گذشته شایعاتی منتشر شد مبنی بر این که مایکروسافت قصد دارد به زودی یک دستگاه 2 در 1 را راه اندازی کند. گفته می شد که مایکروسافت سرفیس پرو 5 (Microsoft Surface Pro 5) در بهار 2017 رخ نشان خواهد داد.

به نظر می رسد که این امر محقق خواهد شد. این شرکت برای پردازنده های کیبی لیک اینتل انتظار می کشید و این پردازنده ها هم اکنون در دسترس هستند. از آنجا که کشش قدرت آنها کمتر خواهد بود؛ بنابراین طول عمر باتری افزایش خواهد یافت.

ماه ها از آن موضوع گذشته است و امروز یک شایعه جدید درباره نسل پنجم سرفیس پرو مایکروسافت به همراه برخی جزئیات آن در فضای آنلاین منتشر شد. گفته شده است که مایکروسافت سرفیس پرو 5 در سه ماهه اول (کوارتر اول) سال 2017 راه اندازی می شود؛ بنابراین قبل از پایان ماه مارس (حدودا اواسط فروردین ماه) وارد بازار خواهد شد.

این گزارش همچنین برخی از مشخصات سرفیس پرو 5 را نیز بازگو می کند. این دستگاه با یک نمایشگر اولترا اچ دی (رزولوشن تصویری 2160 در 3840 پیکسل) خودنمایی خواهد کرد، نمایشگری که نسبت به صفحه نمایش 1824 در 2736 پیکسل سرفیس پرو 4، بهبود قابل ملاحظه ای یافته است.

مایکروسافت سرفیس پرو 5

چنین رزولوشنی باعث می شود تا تراکم پیکسلی آن از 267 پیکسل بر اینچ در نسل قبلی به 358 پیکسل بر هر اینچ در سرفیس پرو 5 افزایش یابد. این مقدار، 34 درصد بهبود را شامل می شود. این امکان وجود دارد که در این نسل جدید یک قلم استایلوس شارژی مغناطیسی نیز دیده شود.

کمپانی پگاترون تکنولوژی (Pegatron Technology) که سرفیس پرو 5 را برای مایکروسافت خواهد ساخت، شروع قیمت گذاری آن را از 899 دلار اعلام کرده است. هر چند که برای در اختیار داشتن آخرین مدل که به یک نمایشگر 4K مجهز باشد، احتمالا قیمت آن به 1599 دلار برسد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر