;
coinex

گوشی جدیدی از آنر وارد نمایشگاه CES 2017 می‌شود؛ آیا این دستگاه، گوشی آنر مجیک هواوی خواهد بود؟

گوشی جدیدی از آنر وارد نمایشگاه CES 2017 می‌شود؛ آیا این دستگاه، گوشی آنر مجیک هواوی خواهد بود؟
هواوی بدون شک یکی از موفق ترین تولید کننده های گوشی هوشمند در سال 2016 بوده است. این کمپانی هدف فروش خود را برای امسال چیزی در حدود 140 میلیون گوشی هوشمند قرار داده بود و این طور که از شواهد پیداست، به هدف خود دست یافته است.

حال برای سال جدید این کمپانی تصمیم گرفته تا با برگزاری رویدادی در یکی از بزرگترین نمایشگاه های تکنولوژی جهان موفقیت های خود را تحکیم ببخشد. برند آنر هواوی با انتشار پستی در توییتر نشان داده که این شرکت قصد دارد تا از یک برند جدید به نام اپیک (epic) رونمایی کند. هواوی آنر در نمایشگاه CES 2017 با دست پر وارد خواهد شد.

گوشی آنر مجیک هواوی

این شرکت برای نام این دستگاه توضیح بسیار مختصری داده؛ اما در تیزر تبلیغاتی آن آورده است که این اسمارت فون با یک دوربین دوگانه که در نور کم هم توانایی گرفتن عکس های باکیفیتی دارد، ظاهر خواهد شد.

واقعا هیچ چیز جدیدی درباره گوشی هوشمندی از هواوی که به دوربین دوگانه مجهز باشد در این مدت شنیده نشده است؛ بنابراین این دستگاه به احتمال زیاد گوشی آنر مجیک هواوی خواهد بود که همین چندی قبل در چین رونمایی شد. البته ما هنوز درباره این خبر مطمئن نیستیم.

گوشی آنر مجیک هواوی (Huawei Honor Magic) یک اسمارت فون تمام عیار است که با طراحی زیبا و مشخصات سخت افزاری نسبتا قدرتمندی معرفی شد. به جز دوربین دوگانه این دستگاه دارای یک نمایشگر منحنی بوده و در پنل پشت نیز دارای انحناست و با این طراحی، ظاهر بسیار منحصر به فردی پیدا کرده است.

گوشی آنر مجیک دارای یک نمایشگر آمولد 5.09 اینچی با رزولوشن 2K بوده و تراشه کرین 950 در آن قدرتنمایی می کند. 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، فضای ذخیره سازی آن را تشکیل داده، از تکنولوژی NFC پشتیبانی کرده و یک سنسور اثر انگشت دارد که در دکمه هوم آن تعبیه شده است.

گوشی آنر مجیک هواوی

دوربین دوگانه گوشی آنر مجیک هواوی به صورت افقی در پنل پشتی آن قرار گرفته و یک باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز روزانه ان را تامین می کند. ادعا می شود که باتری این دستگاه تنها در عرض 30 دقیقه، 90 درصد از شارژ از دست رفته خود را بازیابی می کند.

علاوه بر این، هواوی گفته است که در نمایشگاه سی ای اس 2017 از رابط کاربری EMUI 5.0 نیز پرده برداری خواهد کرد. رابط کاربری گوشی آنر مجیک نسخه پنجم از EMUI بوده که بر بالای اندروید نوقا قرار خواهد گرفت.

قیمت هواوی آنر مجیک 533 دلار اعلام شده که با توجه به قابلیت های این گوشی می تواند قیمت مقرون به صرفه ای باشد.

.

منبع: gizmochina

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر