;
coinex

مروری بر شایعات پیرامون گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ ؛ نسل بعدی پرچمدار کره ای

مروری بر شایعات پیرامون گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ ؛ نسل بعدی پرچمدار کره ای
پس از فاجعه گلکسی نوت 7، طرفداران سامسونگ بی صبرانه منتظر عرضه پرچمدارهای جدید یعنی سری گلکسی اس 8 و سامسونگ گلکسی نوت 8 هستند. همانطور که اطلاع دارید تاکنون شایعات بسیاری درباره گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ منتشر شده، امروز در تکرا مروری بر شایعات پیرامون این دستگاه خواهیم داشت.

سال 2016 میلادی به عنوان یک سال امیدوار کننده برای سامسونگ آغاز شد. غول تکنولوژی کره‌ای با سری گلکسی اس 7 موفقیت بسیاری را در همان ابتدا کسب کرد؛ اما آتش سوزی و انفجار گلکسی نوت 7 خسارت زیادی را به این شرکت وارد کرد و به عنوان فاجعه بارترین گوشی هوشمند عرضه شده در طول تاریخ شناخته شد.

سامسونگ درحال حاضر با قدرت بیشتر رو به جلو حرکت کرده و تمام تمرکز خود را روی پرچمدار بعدی خود یعنی سامسونگ گلکسی اس 8 گذاشته است. انتظار می رود که این شرکت یک پرچمدار تمام عیار را در سال 2017 روانه بازار کند.

طراحی و ساخت گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ

گلکسی اس 8 سامسونگ

طراحی گوشی های هوشمند سامسونگ در طول چند سال گذشته تغییر یافته و در ساخت آنها از شیشه و فلز استفاده می شود. بدنه شیشه ای پشت دستگاه های سامسونگ ساخت شارژر بی سیم را راحت تر کرده و همچنین صفحه نمایش منحنی، طراحی لوکسی را به دستگاه داده است.

فلز و شیشه برای سامسونگ عملکرد خوبی داشته است

آنطور که پیدا است قرار بر این شده که امسال هم مدل منحنی از گلکسی اس 8 وجود داشته باشد، آخرین گزارشات منتشر شده از سوی رسانه های کره ای نشان می دهد که صفحه نمایش منحنی گلکسی نوت 7 بسیار ماهرانه طراحی شده بود و امسال هم ممکن است که گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ در هر دو مدل وجود داشته باشد.

منبع معتبری اعلام کرده این شرکت در حال کار بر روی امنیت پانل های صفحه نمایش در دو اندازه 5.1 و 5.5 اینچی است، لازم به ذکر است که سامسونگ تنها تولید کننده صفحه نمایش های منحنی از هر دو طرف است و بدون شک در پرچمدار بعدی آن را با کیفیت بهتری ارائه خواهد داد.

در ادامه شایعات موجود منبع دیگری اعلام کرده که به احتمال زیاد شرکت سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس را با صفحه نمایش 6 اینچی به بازار عرضه می کند.

از سوی دیگر سنسور اثر انگشت، یکی از بحث های مهمی است که شرکت های بزرگی مانند اپل و سامسونگ به آن توجه بسیاری دارند و گزارش هایی درباره وجود سنسور اثر انگشت نوری در پرچمدار آینده سری گلکسی اس منتشر شده است. اگر این گزارش از دسته شایعات خارج شود، گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ اولین گوشی هوشمند فاقد دکمه فیزیکی هوم خواهد بود.

صفحه نمایش گلکسی اس 8 – استاندارد RGB

گلکسی اس 8 سامسونگ

آنطور که پیدا است نسل بعدی سری پرچمدار سامسونگ تغییری در تراکم پیکسل نخواهد داشت؛ اما سامسونگ می تواند از استاندارد RGB به جای Diamond PenTile استفاده کند. در تکنولوژی PenTile یا RGBG بر ازای هر پیکسل دو زیر پیکسل وجود دارد که کیفیت دو برابر رنگ های قرمز، آبی و سبز را به نمایش می گذارد.

با RGB رنگ های قرمز، آبی و سبز به صورت مفرد در ترکیب یک پیکسل وجود دارند. زمانی که صحبت از گلکسی اس 7 اج می شود، RGBG به 7,372,800 پیکسل به صورت کلی معنی می دهد در حالی که نتیجه RGB در این عمل 11,059,200 پیکسل است.

گلکسی اس 8 – صوت و جک هدفون 3.5 میلی متری

شایعات اخیر نشان می دهد که سامسونگ از شر جک هدفون 3.5 میلی متری خلاص شده و در سامسونگ گلکسی اس 8 بخش صوتی با پورت USB-C تامین خواهد شد. سامسونگ اولین تولیدکننده در این بخش نیست و این ویژگی قبلا توسط شرکت هایی مانند LeEco و لنوو ارائه شده است. البته شایعات دیگری درباره هدفون بی سیم وجود دارد که حرکت خوبی برای پاسخ حذف کردن جک هدفون است.

مشخصات گلکسی اس 8

سامسونگ می تواند که یک پردازشگر قدرتمند را از سوی طراحان ARM ارائه دهد و ARM Mali-G71 ارتقاء قابل توجهی در نسل قبلی پردازشگرهای گرافیکی موجود در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 7 خواهد داشت. باتوجه به گزارش های موجود Mali-G71 عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های کوالکام دارد و سوال اصلی اینجاست که آیا سامسونگ دوباره از پردازنده های اگزینوس خود در این سری پرچمدار استفاده می کند یا خیر؟

یکی از رسانه های آنلاین چینی نشان داده که دو نوع مختلف از پردازنده اگزینوس 8895 با سرعت های مختلف وجود خواهد داشت و در کنار مدل دیگر اس 8 که به پردازنده کوالکام مجهز است به بازار عرضه خواهد شد.

دوربین گلکسی اس 8

گلکسی اس 8 سامسونگ

دوربین های دیجیتالی یکی از اجزای مهم هر گوشی هوشمند هستند و در طول چند سال گذشته بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. لازم به ذکر است در شرکت هایی مانند اپل، گوگل، هواوی و البته سامسونگ نوآوری های بسیاری در بخش دوربین دیده می شود. آخرین دوربین سامسونگ که در 2016 ارائه شده، بهترین عملکرد را در حالت نور کم داشت و انتظار می رود که این روند در نسل بعدی گلکسی اس هم ادامه پیدا کند. انتظار می رود که در گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ لنز درخشان تر و پیکسل بیش تر به ارمغان آورده شود.

البته حدس و گمان ما این است که سامسونگ راه منحصر به فرد آیفون 7 پلاس را ادامه می دهد و به احتمال بسیار زیاد نسل بعدی پرچمدار گلکسی اس به لنز دوم مجهز خواهد شد.

دستیار هوش مصنوعی گلکسی اس 8

هوش مصنوعی به بحث مهمی از تکنولوژی برای مصرف کنندگان تبدیل شده است و در حال حاضر دستیارهای شخصی متنوعی مانند دستیار شخص گوگل، سیری اپل، آمازون و الکسا در دنیای تکنولوژی موجود است.

سامسونگ با Viv سرویس های جدیدی را برای مشتریان خود ارائه می دهد که از جمله آنها می توان به رابط کاربری ساده و کاربردی اشاره کرد. Viv هم برای مصرف کنندگان و هم برای توسعه دهندگان ارائه شده است، همچنین یک ویژگی خوب برای ادغام با لوازم خانگی و پوشیدنی خواهد.

بنابراین پتانسیل Viv فراتر از دستیار صوتی S Voice سامسونگ است که چهار سال پیش در گلکسی اس 3 ارائه شده است، همچنین خبرهایی درباره وجود واقعیت مجازی (VR) اختصاصی در گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ وجود دارد که هنوز از دسته شایعات به شمار می آید.

تاریخ عرضه گلکسی اس 8

گمانه زنی های بسیاری درباره عرضه زودهنگام گلکسی اس 8 نسبت به سال های گذشته وجود دارد که به دلیل خسارت زیاد گلکسی نوت 7 است. وال استریت هم گزارش هایی در این باره منتشر کرده که به وضعیت مناسب چند ماه گذشته سامسونگ اشاره کرده و شاید فروش گلکسی اس 7 برای 14 ماه سود مناسبی برای این شرکت داشته است.

سامسونگ در سال جاری با عرضه گلکسی نوت 7 سال خوبی را نداشت و باتوجه به رخدادهای اخیر، انتظار می رود که گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ زودتر از چرخه یک ساله به بازار عرضه شود. این امر برای بازیابی شهرت گذشته و جبران بحران نوت 7 یک امر ضرروی است. نظر شما در این باره چیست؟

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر