;
coinex

لپ تاپ هیبریدی XPS 13 از شرکت دل در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شود


لپ تاپ هیبریدی XPS 13 از شرکت دل در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شودشرکت دل به زودی از لپ تاپ هیبریدی XPS 13 یا همان 9365 در جریان نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به اطلاعات منتشر شده این محصول بیندازیم.

نمایشگاه بین المللی CES 2017 به زودی در شهر لاس وگاس کشور ایالات متحده آمریکا شروع خواهد شد و برترین کمپانی‌های حوزه کامپیوتر، موبایل و گجت‌های هوشمند همچون ایسوس، سونی، سامسونگ از جدیدترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به صورت رسمی رونمایی و آنها را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

شرکت آمریکایی دل مانند هر سال یکی از غرفه‌های این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است و قصد دارد از محصولاتی قدرتمند و جدید در زمینه لپ‌تاپ رونمایی کند. یکی از محصولاتی که همه منتظر ان هستند لپ تاپ هیبریدی XPS 13 از کمپانی دل است که با ویندوز 10 معرفی خواهد شد و به عنوان یک لپ‌تاپ دو کاره برای جایگزینی با لپ‌تاپ قدیمی Spectre x360 آماده شده است.

شرکت آمریکایی و معروف دل به زودی از یک لپ‌تاپ هیبریدی جدید با نام XPS 13 یا همان 9365 در جریان نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد.

طبق تصاویر منتشر شده از لپ تاپ دل XPS 13 این محصول تمام عیار به پردازنده‌های نسل هفتمی شرکت اینتل، کبی لیک با دو هسته پردازشی در کنار صفحه نمایشی با حاشیه بسیار پایین و ناچیز با نام Infinity Edge ، حافظه رم و حافظه داخلی SSD بیشتر نسبت به نسخه قبلی مجهز شده است تا گیمرها نیز بتوانند از آن به عنوان یک محصول قدرتمند و گیمینگ بهره ببرند. همچنین به احتمال بسیار زیاد شاهد دو نسخه از لپ تاپ هیبریدی XPS 13 شرکت دل باشیم.

گفتنی است که تب محصولات همراه با سیستم عامل ویندوز 10 در نمایشگاه CES 2017 بسیار داغ است و بسیاری از شرکت‌ها همچون سامسونگ با دو تبلت مبتنی بر ویندوز 10 در ان حضور دارند. اچ‌پی و ایسوس قصد دارند تا در این نمایشگاه حضور جدی و محکمی را در زمینه محصولات ویندوزی داشته باشند.

.

منبع: windowslatest

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر