;
coinex

لپ تاپ XPS 13 از شرکت دل رسما در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد؛ قدرتمند اما گران قیمت!


لپ تاپ XPS 13 از شرکت دل رسما در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد؛ قدرتمند اما گران قیمت!شرکت دل در جریان نمایشگاه CES 2017 از لپ تاپ هیبریدی و جدید خود یعنی لپ تاپ XPS 13 به صورت رسمی رونمایی کرد. نسخه جدید لپ تاپ دل XPS 13 یک محصول کاملا باز طراحی شده و قدرتمند است که با قیمت پایه 1000 دلاری می‌تواند یکی از لپ‌تاپ‌های هیبریدی گران قیمت بازار باشد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا نگاهی به این محصول و ویژگی‌های آن داشته باشیم

شرکت آمریکایی دل یکی از بزرگان صنعت لپ‌تاپ است و حالا نسخه جدید لپ تاپ XPS 13 را به عنوان یک لپ‌تاپ هیبردی و دو در یک طراحی و تولید کرده است تا جایگزین نسل قبلی خود شود و طرفداران بسیار زیاد این نوع از لپ‌تاپ‌ها یکی از گزینه‌‎های خریدشان را به لپ‌تاپ دل در کنار محصولات لنوو و شرکا مایکروسافت قرار دهند.

این محصول دارای سخت افزار قدرتمند و بروز؛ اما با طراحی بسیار زیبا و دلنشینی است که باعث شده زیایی آن به شکل قابل توجه‌ای جذاب باشد. در واقع باید گفت در صورتی که قصد خرید یک سرفیس بوک را دارید بهتر است به لپ تاپ هیبریدی XPS 13 شرکت دل نیز نگاهی بیندازید چرا که این محصول با 40 درصد نازک‌تر بودن و 20 درصد وزن پایین‌تر اما با سخت افزاری به همان اندازه قدرتمند تنها رقیب سرفیس بوک شرکت مایکروسافت است.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ XPS 13 :

لپ‌تاپ XPS 13 از شرکت دل به صورت رسمی معرفی شده است. لپ‌تاپ XPS 13 یک لپ‌تاپ هیبریدی و کاملا قدرتمند است که برای رقابت با سرفیس بوک طراحی شده است.

پردازنده نسل جدید شرکت اینتل، پردازنده‌های نسل هفتمی کبی لیک در دو نسخه i5-7y54 و i7-7Y75

صفحه نمایش 13 اینچی در دو نسخه فول اچ دی و کواد اچ دی با حاشیه صفحه نمایش بسیار پایین

حافظه رم 4، 8 و 16 گیگابایت

حافظه داخلی از نوع SSD نسل جدید با ظرفیت 128، 256، 512 و 1 ترابایت

کارت گرافیک داخلی شرکت اینتل (Intel HD 615)

درگاه‌های متعدد از جمله: 2 عدد درگاه یو اس بی نسخه 3.0، درگاه تاندربولت با قابلیت استفاده به عنوان شارژر و اتصال پاوربانک

دارای قابلیت استفاده از مداد لمسی بر روی صفحه نمایش با قابلیت 2048 نقطه حساس

باتری قدرتمند با طول عمر 11 ساعت

سنسور اثر انگشت و سازگار با قابلیت ویندوز هلو

سیستم عامل ویندوز 10

در هر صورت لپ تاپ ایکس پی اس 13 از شرکت دل یک محصول تمام عیار و درجه یک است که در رده محصولات هیبریدی قرار می‌گیرد و با وزن کم خود می‌تواند برای دانشجویان و افرادی که روزانه مسافت زیادی را طی می‌کنند، گزینه بسیار مناسبی باشد.

گفتنی است که شرکت دل برای این محصول قیمت پایه 1000 دلاری را در نظر گرفته است و قرار است که از ماه مارس سال میلادی جاری وارد بازار شود، به همین سبب انتظار می‌رود قدرتمندترین نسخه این لپ‌تاپ قیمتی در حدود 1800 دلار داشته باشد. این محصول یکی از گران قیمت‌های بازار لپ تاپ به شمار خواهد آمد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر