;
coinex

اولین مسواک با هوش مصنوعی ؛ مسواک هوشمند Kolibree Ara در نمایشگاه CES 2017

اولین مسواک با هوش مصنوعی ؛ مسواک هوشمند Kolibree Ara در نمایشگاه CES 2017
مسواک هوشمند Kolibree Ara در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. نبض نمایشگاه CES 2017 یکبار دیگر در لاس وگاس آغاز به تپیدن کرد و کمپانی های مختلف برای به رخ کشیدن محصولات خود، در آن گرد هم جمع شده اند. کمپانی کولی‌بری (Kolibree) نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در این رویداد جهانی محصول جدیدی را به نمایش گذاشته است.

کولی‌برند یک برند فرانسوی تقریبا شناخته شده در عرصه ساخت مسواک های هوشمند است. گجت هایی که به لطف قرارگیری یک سنسور هوشمند، پا را از یک تمیز کننده دندان معمولی فراتر گذاشته و با همراهی یک برنامه خاص می تواند به افزایش بهداشت دهان و دندان کمک شایانی کند.

کولی‌بار این بار با مسواک هوشمند Kolibree Ara وارد نمایشگاه سی ای اس شده است. مسواکی هوشمند که گفته می شود اولین مسواک جهان بوده که به هوش مصنوعی مجهز شده است! این به معنای آنست که اگر شما با مسواک هوشمند دندان های خود را تمیز می کردید، اکنون با گنجاندن هوش مصنوعی در مسواک خود، می توانید تمیز کردن دندان های خود را با دقت بیشتری انجام دهید. این مسواک با دارا بودن الگوریتم یادگیری عمیق قادر است تا عادتهای شخصی مسواک زدن شما را یاد گرفته و باعث خواهد شد تا بیشتر از آن استفاده کرده و البته هوشمندانه تر مسواک بزنید.

اولین مسواک با هوش مصنوعی ؛ مسواک هوشمند Kolibree Ara در نمایشگاه CES 2017

مسواک کولی‌بری آرا (Kolibree Ara) قادر است تا موقعیت دقیقی را که شما در دهانتان در حال مسواک زدن ان هستید به طور دقیق تشخیص داده و قادر به جمع آوری تمام اطلاعات از جمله ارتعاش دست شما و زمان تمیز کردن آن منطقه خاص در هنگام مسواک زدن است.

مسواک Kolibree Ara هم در حالت آنلاین و هم در حالت آفلاین می تواند کار کند. بنابراین اگر مسواک هوش مصنوعی آرا حتی نتواند به گوشی شما متصل شود، باز هم قادر است تا داده ها را همگام سازی کرده و ذخیره کند.

گفته می شود که باتری مسواک هوشمند Kolibree Ara با یک شارژ کامل می تواند تا دو هفته کارایی داشته باشد؛ بنابراین نگران شارژ هر روزه آن نباشید. این به معنای انست که شما در یک مسافرت تقریبا طولانی مدت نیز نیاز به حمل هیچ شارژری نخواهید داشت. قیمت مسواک هوشمند آرا از 129 دلار آغاز خواهد شد.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر