;
coinex

گجت های هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2017

گجت های هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2017 - حافظه هوشمند لنوو

در مقالات قبلی به لپ تاپ ها و تبلت های لنوو اشاره کردیم و گفتیم که این کمپانی چینی سال 2017 را بسیار طوفانی آغاز کرده است.

[toggle title=”بیشتر بخوانید” state=”open”]

در همین راستا قصد داریم به بررسی گجت های هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2017 بپردازیم. با تکرا همراه باشید.

دستیار هوشمند لنوو

دستیار هوشمند لنوو

لنوو با معرفی دستگاهی که از تکنولوژی آمازون الکسا (که در اکوی آمازون نیز استفاده می شود) بهره می برد، به بازار بلندگوهای هوشمندی که با صدا کنترل می شوند ورود کرد.

با توجه به توضیحات کمپانی لنوو درباره دستیار هوشمند خود، می توان گفت که این دستگاه عملکردی مشابه با آمازون اکو دارد. از جمله امکاناتی که این گجت هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد می توان به پخش موسیقی، ارائه بروزرسانی هایی روی تقویم و ساخت انواع لیست ها اشاره کرد.

یکی از نکات جالب توجه این دستیار هوشمند ارائه نسخه ای است که از بلندگوهای بالارده Harman Kardon استفاده می کند. رنگ های موجود برای این دستیار هوشمند عبارتند از: خاکستری روشن، سبز و نارنجی.

دستیار هوشمند لنوو از ماه مه میلادی و با قیمت پایه 129.99 دلار در دسترس قرار می گیرد. همچنین نسخه هارمن کاردون آن نیز 179.99 دلار قیمت گذاری شده است.

حافظه هوشمند لنوو

گجت های هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2017 - حافظه هوشمند لنوو

یکی دیگر از گجت های هوشمند لنوو در نمایشگاه CES 2017 ، حافظه هوشمند (Smart Storage) این کمپانی چینی است. این حافظه هوشمند یک مرکز حافظه ذخیره سازی هوشمند بدون سیم است.

حافظه ذخیره سازی که Smart Storage لنوو ارائه می دهد در نسخه های 2 و 6 ترابایتی بوده و از قابلیت های کار با چند دستگاه و همگام سازی خودکار برخوردار است.

بلندای حافظه هوشمند لنوو 17.78 سانتی متر بوده و هر دو نسخه آن کمتر از 1.8 کیلوگرم وزن دارند.

حافظه هوشمند لنوو از ماه مه میلادی و با برچسب قیمتی 139.99 دلار عرضه خواهد شد.

کنترلر چند رسانه ای لنوو 500

کنترلر چند رسانه ای لنوو 500

کنترلر چند رسانه ای جدید لنوو 500 یک کیبورد فیزیکی و ماوس بدون سیم کوچک است که کمک حالِ کاربرانی خواهد بود که از تلویزیون های هوشمند خود برای گشت و گذار در وب استفاده می کنند.

کنترلر چند رسانه ای لنوو 500 در ماه مارچ میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت و قیمت پایه برای آن، 54.99 دلار است.

.

منبع: crn

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر