;
coinex

دستیار هوشمند ال جی برای رقابت با گوگل هوم و آمازون اکو وارد نمایشگاه CES 2017 خواهد شد

دستیار هوشمند ال جی برای رقابت با گوگل هوم و آمازون اکو وارد نمایشگاه CES 2017 خواهد شد
دستیار هوشمند ال جی به زودی رخ نشان می دهد. کمپانی ال جی قصد دارد تا در روز چهارشنبه، 4 ژانویه در نمایشگاه CES 2017 ربات های جدید خود را در لاس وگاس ایالات متحده به روی صحنه ببرد. در بین این ربات ها، محصولی وجود دارد به نام هاب ربات (Hub Robot) که ال جی آن را به منظور به چالش کشیدن گوگل هوم و آمازون اکو وارد بازار خواهد کرد.

گوگل هوم و آمازون اکو، اسپیکرهای هوشمند و صدای فعال دستیاران شخصی هستند که می توانند کنترل محصولات خانه های هوشمند مانند دستگاه های تنظیم دما، چراغ ها و سیستم های سرگرمی را انجام دهند. دستیار هوشمند ال جی یا همان ال جی هاب ربات تمامی این اعمال را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی انجام خواهد داد.

علاوه بر دستیار هوشمند ال جی ، این کمپانی ربات های دیگری را نیز در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد. ربات های باغبان و ربات هایی که در هتل ها و فرودگاه ها برای کمک به مسافران طراحی شده اند، از آن دسته اند.

ال جی تا کنون دستیار شخصی خود را داشته است. در سال 2012 این کمپانی Quick Voice خود را در کره آزمایش کرد. Quick Voice نسخه ای مشابه سیری گوگل و S Voice سامسونگ بود. این دستیار هوشمند می تواند اخبار، قیمت سهام، وضعیت آب و هوا، خبرهای ورزشی را اعلام کرده و وظایفی مانند ارسال تکست و جستجوهای مختلف در وب را انجام دهد. بعدها، Q Voice به Voice Mate تغییر پیدا کرد.

Voice Mate پلتفرمی است که احتمالا توسط ال جی برای رقابت با گوگل هوم و آمازون اکو مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مایکروسافت نیز قصد دارد تا در آینده، محصول مشابهی را که از کورتانا قدرت خواهد گرفت برای اواخر امسال وارد بازار کند، با صدایی تقویت شده بوسیله اسپیکرهای Harman Kardon

در چند روز آینده مشخص خواهد شد که ال جی برای رقابت در این عرصه چه محصولی را آماده کرده است! برای بررسی هر چه بیشتر نمایشگاه سی ای اس امسال با تکرا همراه باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر