;
coinex

دوربین G9 X Mark II ، آخرین دوربین کامپکت کانن

دوربین G9 X Mark II ، آخرین دوربین کامپکت کانن

کانن خط تولید سری دوربین های کامپکت خود را با به نمایش گذاشتن دوربین G9 X Mark II به روز کرد. دوربین G9 X Mark II که یک دوربین براق با مجموعه ای از مشخصات برجسته است، در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشته شد.

از جمله مشخصات برجسته این دوربین کامپکت می توان به سنسور CMOS 1 اینچی 20.2 مگاپیکسلی، پردازنده تصویر Digic 7، لنز زوم اپتیکال با قابلیت بزرگنمایی تا 3 برابر و یک صفحه نمایش ال سی دی 3 اینچی اشاره کرد.

دوربین G9 X Mark II می تواند در حالت عکس برداری پیوسته خود قادر است تصاویر را با سرعت 8.2 فریم در ثانیه به ثبت برساند. این دوربین قابلیت اتصال به وای فای را داشته و از تکنولوژی NFC نیز پشتیبانی می کند.

انتظار می رود دوربین PowerShot G9 X Mark II در ماه فوریه سال جاری میلادی و با برچسب قیمتی 530 دلار به بازار عرضه شود.

کمپانی کانن علاوه بر معرفی دوربین G9 X Mark II، سه دوربین فیلم برداری از سری Vixia HF-R را نیز در نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی لاس وگاس به نمایش گذاشت.

این دوربین های فیلم برداری که با مدل های R82، R80 و R800 شناخته می شوند، قدرت بزرگنمایی 57 برابری داشته و از تثبیت کننده تصویر اپتیکال نیز برخوردارند.

از دیگر مشخصات این دوربین ها می توان به یک سنسور CMOS 3.28 مگاپیکسلی با کیفیت 1080p، صفحه نمایش ال سی دی 3 اینچی اشاره کرد. از جمله تفاوت های عمده این دوربین ها می توان به ظرفیت حافظه داخلی آن ها اشاره کرد.

گفته می شود این دوربین های فیلم برداری، ماه آینده به بازار راه خواهند یافت. همچنین مدل R82 با قیمت 450 دلار، R80 با قیمت 400 دلار و R800 نیز با قیمت 300 دلار عرضه می شوند.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به نظر من دوربین کامپکت نسل 5 RX100 سونی بهتر از اینه منظورم اینه RX100 V

    پاسخ