;
coinex

کامپیوتر شخصی گیمینگ دیجیتال استورم ؛ کوچک، سریع و قابل ارتقا

کامپیوتر شخصی گیمینگ دیجیتال استورم ؛ کوچک، سریع و قابل ارتقا

کامپیوتر شخصی کوچکی که از تمامی مشخصات مورد نیاز شما نیز بهره می برد، مسلما کمی اغوا کننده خواهد بود. شاید شما بتوانید سیستم هایی را پیدا کنید که به سادگی نیز قابلیت توسعه و ارتقا را نیز داشته باشند، اما آیا از لحاظ زیبایی و سرعت می توانند به پای کامپیوترهای شخصی رایج برسند؟

کمپانی دیجیتال استورم (Digital Storm) با آخرین مدل Bolt خود، Bolt X که در نمایشگاه CES 2017 به نمایش گذاشت، نشان داد که می تواند عملکرد سریع و طراحی زیبا را به راحتی در کنار قابلیت ارتقا و گسترش قرار دهد.

علاوه بر ظاهر و طراحی بسیار زیبای آن، این کیسِ کامپیوتر بسیار زیبا با بهره مندی از سیستم خنک کننده بادی و همچنین استفاده از فن در بالای آن، تضمین می دهد که هوای اطراف کیس حتی از اطراف آن نیز خنک تر باشد.

با کامپیوتر شخصی گیمینگ دیجیتال استورم، Bolt X، شما به راحتی می توانید سخت افزار مورد نیاز خود را نیز ارتقا دهید.

دیجیتال استورم هنوز جزئیات قیمتی و مشخصات کامپیوتر شخصی گیمینگ Bolt X را اعلام نکرده است اما انتظار می رود که این کامپیوتر از پردازنده نسل هفتم اینتل بهره خواهد برد. همچنین انتظار یک نسخه با گرافیک سریع تر از سری GeForce GTX 10 را داریم.

کمپانی دیجیتال استورم درباره این کامپیوتر گیمینگ جمع و جور خاطر نشان کرد که کاربران به راحتی می توانند از بازی های 4K و یا واقعیت مجازی به راحتی استفاده نمایند.

در انتها نیز لازم به ذکر است که نباید انتظار قیمت پایینی از این دستگاه داشته باشید. کامپیوتر Bolt 3 این کمپانی با قیمت 1906 دلار عرضه شد و با مشخصاتی که از Bolt X انتظار داریم، قطعا قیمت پایه این کامپیوتر شخصی گیمینگ بالاتر از رقم مذکور خواهد بود.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر