;
coinex

کینگستون از حافظه فلش 2 ترابایتی خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد

کینگستون از حافظه فلش 2 ترابایتی خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد
حافظه فلش 2 ترابایتی کینگستون در نمایشگاه CES 2017 رخ نشان داد. جالب است که تکنولوژی تا چه اندازه می تواند به سرعت پیشرفت کند و چیزهای جالب و هیجان انگیزی را به نمایش گذارد.

 تا همین چند سال قبل، حداکثر درایوهای حافظه فلشی که در بازار موجود بود، به 16 گیگابایت محدود شده بودند و اکنون حافظه های فلش با 100 گیگابایت ظرفیت به یک استاندارد در بازار امروزی تبدیل شده است؛ اما در واقع این نیز پایان راه نخواهد بود.

 کینگستون که یک کمپانی مطرح در ساخت حافظه های فلش است، قصد دارد تا فضای ذخیره سازی در درایوهای حافظه را به سطح جدیدی منتقل کند. این کمپانی در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2017 از یک فلش درایو 3 اینچی رونمایی کرده که قابلیت دارد تا حجم عظیم 2 ترابایت را در خود ذخیره کند. استفاده از حافظه فلش 2 ترابایتی می تواند بسیار هیجان انگیز باشد!

بله، کاملا درست است. به زودی شما قادر خواهید بود تا یک حافظه عظیم 2 ترابایتی را به راحتی در جیب خود حمل کنید، این مقدار از ظرفیت، می تواند دنیایی از داده ها را در خود جای دهد. این مقدار از ظرفیت، حتی فضایی به مراتب بیشتر از هاردهای اکسترنال در اختیار کاربران قرار خواهد داد، شگفت انگیز نیست؟!

به نظر می رسد که این درایوها با پورت USB 3.0 هماهنگ است، پس اگر شما پورت یو اس بی نوع C در اختیار داشته باشد، به نظر می رسد که برای استفاده از این حافظه فلش 2 ترابایتی کینگستون هیچ شانسی نخواهید داشت.

این حافظه فلش در یک بدنه آلیاژی از جنس روی قرار گرفته و با توجه به گفته های کینگستون می تواند در برابر حرارت های بالا، مقاومت زیادی داشته باشد. هنوز هیچ اطلاعی از برچسب قیمتی آن منتشر نشده است؛ اما مسلما در روزهای آتی قیمت آن نیز اعلام خواهد شد. منتظر باشید!

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر