;
coinex

با دوچرخه‌ اندرویدی لیکو آشنا شوید؛ دوچرخه ای هوشمند با طراحی زیبا

با دوچرخه‌ اندرویدی لیکو آشنا شوید؛ دوچرخه ای هوشمند با طراحی زیبا
شرکت چینی لیکو (LeEco) یکی از کمپانی‌های چینی خلاق و نوآور است که مانند شیائومی فعالیت زیادی در زمینه ساخت گجت‌های کاربردی و خوش قیمت دارد. این شرکت در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایلات متحده آمریکا محصولی را معرفی کرد که تعجب بسیاری را به همراه داشت. در ادامه با تکرا باشید تا نگاهی به دوچرخه‌ اندرویدی لیکو داشته باشیم.

شرکت لیکو به عنوان یک تولید کننده چینی، مسیر نوآوری و خلاقیت را از چند سال گذشته برای خود در نظر گرفت و هر نوع گجتی از تلویزیون‌های هوشمند تا خودروی خودروان را در لیست محصولات خود قرار داد. همانطور که می‌دانید چند وقت پیش شرکت‌های چینی دوچرخه‌هایی هوشمند را طراحی کردند؛ اما حالا لیکو همه این دوچرخه ها را با دوچرخه اندرویدی خود به چالش خواهد کشید.

 این محصولات دوچرخه جاده هوشمند (Smart Road Bike) و دوچرخه کوهستان هوشمند (Smart Mountain Bike) نام دارند و علاوه بر سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو به اسکلت بدنه و فرمان از جنس فیبر کربن T700 شرکت توری و به یک دنده یازده سرعته مجهز شده‌اند تا علاوه بر هوشمندی بتوانید حرفه‌ای رکاب بزنید. گفتنی است وزن نسخه جاده 8.4 کیلوگرم و وزن نسخه کوهستان به دلیل داشتن کمک فنر  XCR در حدود 12.2 کیلوگرم است.

دوچرخه‌ اندرویدی لیکو در دو نسخه شهری و کوهستانی طراحی شده است تا هیچ دلیلی برای نخریدن این محصول نداشته باشید و با تکنولوژی به تناسب اندام برسید و رکاب بزنید. این دوچرخه‌های اندرویدی از یک صفحه نمایش 4 اینچی لمسی، پردازنده اسنپدراگون 400 و باتری 6 هزار میلی آمپری همراه با سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو استفاده می‌کنند که بر اساس نیازهای دچرخه سواران، شخصی سازی شده است.

از جمله دیگر امکانات دوچرخه‌ اندرویدی لیکو باید به قطب نما، فشارسنج، سرعت سنج و پخش موسیقی آفلاین یا آنلاین اشاره داشت که باعث می‌شود دوچرخه سواری را در کنار تکنولوژی احساس کنید. همچنین این دوچرخه‌ها به یک بی‌سیم فرکانس معین مجهز شده‌اند تا بتوانید با دیگر دوچرخه سواران که از دوچرخه‌های مشابه ‌از لیکو استفاده می‌کنند، صحبت کنید یا حتی اطلاعاتی همچون وضعیت دوچرخه سواری، سلامت و میزان مسافت طی شده را برای آنها ارسال کنید.

یکی از نکات بسیار مهم در رابطه با دوچرخه‌های اندرویدی لیکو ضد آب بودن تمامی قطعات به کار رفته در این دوچرخه بودن است که می‌تواند عمر آن را بالا ببرد اما باید منتظر ضد ضربه بودن آن‌ها باشیم؛ چرا که برای دوچرخه ممکن است حوادثی رخ دهد و دیگر قابل استفاده نباشد.

در هر صورت شرکت چینی لیکو قصد دارد این دوچرخه‌های اندرویدی را تا کوارتر دوم سال 2017 میلادی وارد بازار کشور چین و احتمالا آمریکا کند به همین سبب قیمتی برای این محصول کارآمد هنوز اعلام نشده است و انتظار می‌رود این دوچرخه‌ها قیمت بسیار بالایی داشته باشند.

.

منبع: cnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر