;
coinex

احتمالا گوشی هوشمند ال جی جی 6 ارزان تر از ال جی جی 5 باشد

ال جی جی 6
سال 2016 میلادی سال خوبی برای شرکت ال جی نبود و در طول هر سه ماه گزارش های مختلفی درباره ضررهای این شرکت منتشر می شود، گوشی هوشمند جی 5 (G5) به عنوان آخرین پرچمدار ال جی روانه بازار شد که آمار و ارقام فروش ناامید کننده ای را ثبت کرد، آنطور که پیدا است ال جی قصد دارد که برای جبران نقص سال گذشته میلادی، ال جی جی 6 را با قیمت ارزان تری به بازار عرضه کند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

باتوجه به گفته تحلیلگران بازار کره جنوبی، سال 2017 میلادی یک سال مثبت و تجاری برای گوشی های هوشمند ال جی خواهد بود. به تازگی یکی از وب سایت های کره ای به نقل از KB خبری را منتشر کرده است، کیم دونگ وون که در واقع یک تحلیلگر بورس است در این خبر منتشر شده اعلام کرده که بخش موبایل ال جی نیاز به چرخش قابل توجهی دارد. به لطف این واقعیت در سال جاری گوشی هوشمند ال جی جی 6 تقریبا 20 درصد ارزان تر از جی 5 به بازار عرضه خواهد شد که دلیل قانع کننده ال جی برای فراموش کردن طراحی ماژولار خواهد بود.

همانطور که می دانید تصاویر رندر مختلفی از ال جی جی 6 در رسانه های آنلاین منتشر شده است، اگر این تصاویر شکل واقعی دستگاه آینده ال جی را نشان داده اند گوشی هوشمند جی 6 ال جی ماژولار نخواهد بود. از ویژگی های کلی ال جی جی 6 می توان به صفحه نمایش 5.3 اینچی Quad HD، پردازنده اسنپدراگون کوالکام 835 و یک پورت USB نوع C اشاره کرد. برآورد تحلیلگران از فروش گوشی هوشمند ال جی جی 6 در سال جاری، 5 میلیون دستگاه بوده است.

به احتمال بسیار زیاد این گوشی هوشمند در کنگره جهانی موبایل در تاریخ بین 27 فوریه تا 2 مارس برابر با 9 تا 12 اسفند ماه معرفی خواهد شد، همچنین انتظار می رود که سامسونگ، گلکسی اس 8 را در ماه آوریل یعنی بعد از کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی کند.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر