;
coinex

سری 2017 لپ تاپ های گیمینگ Alienware در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

لپ تاپ های گیمینگ Alienware
همانطور که می دانید Alienware از برندهای شرکت دل است، باتوجه به گزارشات جدید منتشر شده در طی برگزاری نمایشگاه CES 2017 سری 2017 لپ تاپ های گیمینگ Alienware در مدل های 13، 15 و 17 اینچی معرفی شد. در ادامه با تکرا همراه باشید.

قسمت پشتی لپ تاپ Alienware 17 از آلومینیوم ساخته شده و در قسمت پایینی آن هیچ لولایی وجود ندارد، شرکت دل این فضای خالی را به سیستم خنک کننده اختصاص داده است و همچنین فضای کافی را برای پورت های مختلفی USB، HDMI و اترنت فراهم کرده است.

alienware-17_2017_03

این لپ تاپ دارای طراحی زیبایی بوده و در قسمت پایینی آن سیستم خنک کننده بزرگی تعبیه شده است، همچنین در قسمت های طرفین فضای باز برای عبور هوا وجود دارد که برای گیمرها بسیار مفید است. همانطور که در ابتدا اعلام شد سری جدید لپ تاپ های گیمینگ Alienware دارای سیستم خنک کننده قدرتمندی است، البته اجزای سخت افزاری آن به اندازه سیستم کولینگ (Cooling) قدرتمند است. از جمله اجزای سخت افزاری آن می توان به پردازشگر گرافیکی 180 وات انویدیا و پردازنده Core i7 اینتل اشاره کرد.

لپ تاپ های گیمینگ Alienware

تقریبا همه با نحوه طراحی و ساخت لپ تاپ های گیمینگ Alienware آشنا هستند، این لپ تاپ بسیار سفت و سخت است، حتی یک ورقه فولادی زیر صفحه کلید وجود دارد که البته جدید نیست؛ اما از ضربه به آن جلوگیری می کند. هرکدام از کلیدهای صفحه کلید این لپ تاپ، 2.2 میلی متر است که لذت بازی را برای گیمرها افزایش داده است. این بدان معنا است که کاربران به سادگی می توانند چند کلید را به صورت همزمان استفاده کنند.

alienware-13_2017_01

جالب اینجاست که سری 2017 لپ تاپ های گیمینگ Alienware به تکنولوژی ردیابی چشم Tobii مجهز شده است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا از چشم خود به عنوان یک کنترلر اضافی در بازی ها و سایر اقدامات استفاده کنند. البته لازم به ذکر است که در نمایشگاه CES سال گذشته نسخه نمایشی از سیستم ردیابی چشم Tobii وجود داشت.

alienware-13_2017_03

صفحه نمایش سری جدید لپ تاپ های گیمینگ Alienware دارای وضوح QHD است و در ساخت صفحه نماش لمسی آن از تکنولوژی G-Sync شرکت انویدیا استفاده شده است. این ویژگی در مدل 17 اینچی این لپ تاپ وجود دارد و کاربران در زمان خرید نسخه 15 اینچی می توانند این گزینه را به لپ تاپ خود اضافه کنند و این در حالیست که لپ تاپ Alienware 13 به G-Sync مجهز نشده است. قیمت مدل 13 اینچی این لپ تاپ 999 دلار، مدل 15 اینچی آن 1199 دلار و مدل 17 اینچی آن 1349 دلار است که به احتمال بسیار زیاد در ماه آینده روانه بازار خواهند شد.

منبع : Ubergizmo

 

 

 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر