;
coinex

رندر زد تی ای بلید وی 8 پرو منتشر شد؛ مشخصات قبل از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد

رندر زد تی ای بلید وی 8 پرو منتشر شد؛ مشخصات قبل از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد
زد تی ای بلید وی 8 پرو به زودی معرفی خواهد شد. در اواخر سال 2016، در چین از گوشی هوشمند میان رده ای از زد تی ای صحبت می شد که گفته می شد به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد بود. این گوشی، ZTE Blade V8 نامیده می شد که لیست آن در تنا نیز ظاهر شد. این محصول اولین گوشی هوشمند این کمپانی است که به دوربین دوگانه مجهز خواهد بود.

انتظار می رود که کمپانی ZTE در نمایشگاه CES 2017 از یک یا چند گوشی هوشمند رونمایی کند که یکی از آنها می تواند زد تی ای بلید وی 8 پرو باشد. یک نسخه بهبود یافته از مدل Blade V8.

گوشی یک گوشی میان رده بوده که از پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 625 با سرعت پردازشی 2 گیگاهرتز قدرت می گیرد. 3 گیگابایت رم داشته و 32 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

شاید یکی از مهمترین نقاط قوت این گوشی، دوربین دوگانه آن باشد. در پنل پشتی زد تی ای بلید وی 8 پرو دو دوربین 13 مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل جلویی یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. این اسمارت فون در اندازه های 9.14 در 76.96 در 155.96 میلیمتر، 185 گرم وزن خواهد داشت.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) با محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 خودنمایی خواهد کرد. این دستگاه با اندروید 6.0 مارشمالو از جعبه خارج خواهد شد و یک باتری 3140 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی روزانه آن را تامین خواهد کرد.

زد تی ای بلید وی 8 پرو در ایالات متحده با قیمت 230 دلار عرضه خواهد شد؛ البته این دستگاه در بازارهای اروپایی، قیمت بالاتری خواهد داشت.

.

منبع: phonearena 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر