;
coinex

همکاری بی ام دبلیو با گوگل ؛ BMW i3 خود را با واقعیت افزوده بسازید!

همکاری بی ام دبلیو با گوگل ؛ BMW i3 خود را با واقعیت افزوده بسازید!

امروز در نمایشگاه CES 2017 آشکار شد که دو غول از دو دنیای مختلف با یکدیگر همکاری خود را آغاز کرده اند؛ این دو غول، گوگل از دنیای تکنولوژی و بی ام و از دنیای خودرو هستند!

در نمایشگاه الکترونیک مصرفی لاس وگاس بی ام و اعلام کرد که قصد دارد با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده گوگل، این امکان را برای کاربران فراهم آورد تا BMW i3 خود را شخصی سازی کنند.

این غول خودروسازی در حال آزمایش یک اپلیکیشن با نام BMW I Visualizer است که با استفاده از تکنولوژی تانگو (Tango) گوگل به کاربران کمک می کند تا بی ام و i3 یا i8 خود را طراحی کرده و شخصی سازی کنند.

اگر روزی قصد استفاده از این اپلیکیشن را داشتید باید بدانید که با استفاده از اپلیکیشن BMW I Visualizer، شما نمی توانید در ماشین طراحی شده خود بنشینید، اما به لطف تکنولوژی تانگو می توانید سر خود را درون این ماشین مجازی برده و طراحی داخلی آن را نیز مشاهده کرده و شخصی سازی کنید.

شایان ذکر است که کمپانی بی ام دبلیو قصد دارد این اپلیکیشن را در اواخر سال جاری میلادی در گوگل پلی منتشر نماید، بنابراین شما به زودی می توانید از امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار شما قرار خواهد داد، استفاده نمایید.

البته این نکته را نیز باید به خاطر داشته باشید که گوشی هوشمندی که قصد دارید با آن این اپلیکیشن را اجرا نمایید، باید بتواند از تکنولوژی تانگوی گوگل پشتیبانی نماید.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر