;
coinex

رونمایی از افزونه بدون سیم اچ تی سی وایو در نمایشگاه CES 2017

رونمایی از افزونه بدون سیم اچ تی سی وایو در نمایشگاه CES 2017

ماه گذشته، کمپانی اچ تی سی، یک لوازم جانبی به اسم TPCast معرفی کرد که می توانست عملکرد بدون سیم را برای هدست واقعیت مجازی وایو (Vive) این کمپانی به ارمغان آورد. پیش از این کاربر می بایست هدست واقعیت افزوده خود را به یک کابل به یک کامپیوتر میزبان متصل می کرد.

این افزونه بدون سیم که توسط یک استارتاپ در برنامه شتاب دهی Vive X کمپانی اچ تی سی طراحی و ساخته شده بود، تنها در چین برای فروش در دسترس علاقه مندان قرار داشت. حال کمپانی اچ تی سی در نمایشگاه CES 2017 قرار است که فروش این افزونه بدون سیم را برای تمامی بازارهای جهانی عرضه کند.

با اینکه انتظار می رود استفاده از هدست واقعیت مجازی وایو به صورت بدون سیم، نیازمند یک پهنای باند زیاد با نرخ فریم مناسب باشد، اما این افزونه وایرلس، بدون هیچ لگ و تاخیری، به درستی کار می کند.

همچنین باید خاطر نشان کرد که استفاده از یک هدست واقعیت مجازی بدون سیم، می تواند تجربه کاربری بهتری نیز برای علاقه مندان به این گونه هدست ها، به ارمغان بیاورد؛ چراکه در هنگام استفاده از اچ تی سی وایو معمولی، شما باید دقت کنید تا به دلیل تحرکاتتان، کابل از کامپیوتر میزبان جدا نشود.

با فرض اینکه دستگاه TPCast می تواند بدون هیچ مشکل و باگ بخصوصی کار کند، این دستگاه کاملا محیط استفاده از هدست های واقعیت مجازی را نیز تغییر خواهد داد؛ به عنوان مثال می توانید در سرتاسر یک اتاق از این هدست واقعیت مجازی استفاده کنید.

البته همانند هر سیستم جدیدی، TPCast نیز با چالش هایی رو به رو است و احتمالا همان گونه که تا اینجا حدس زده اید، اولین چالش باتری آن است. این افزونه بی سیم با در اختیار داشتن یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی، تنها می تواند تا 2 ساعت کار مداوم را برای کاربر به ارمغان آورد.

گفته می شود که قیمت این گجت در ایالات متحده 249 دلار خواهد بود.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر