;
coinex

ویژگی تاچ جدید؛ مخصوص گوشی آیفون 8 اپل

ویژگی تاچ جدید مخصوص گوشی آیفون 8 اپل
ویژگی تاچ جدید مخصوص گوشی آیفون 8 اپل دیدنی خواهد بود! برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

برخی شایعات حاکی از آن است که ما امسال شاهد نه تنها دو مدل، بلکه سه مدل جدید از آیفون خواهیم بود، گفته شده است که این مدل از گوشی های اپل با نام های آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس و گوشی آیفون 8 اپل اسرارآمیز با اسم رمز “فراری” به بازار عرضه خواهند شد.

طبق گزارش های منتشر شده، مدل های “اس”، نسخه های پیشرفته از مدل های حال حاضر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستند. گوشی آیفون 8 اپل نیز از همین الآن کانون توجهات و شایعات  تحلیلگران و علاقه مندان است. از انگشت نگار زیر شیشه تا نمایشگر تمام صفحه و صفحه نمایش منحنی AMOLED گرفته تا شارژر بی سیم و هزاران شایعه دیگر که این دستگاه تلفن و شرکت اپل را به بحث داغ این روزهای بازار تبدیل کرده است.

بنا به گفته افشاکننده بزرگ محصولات احتمالی آینده گوشی های اپل  “سونی دیکسون”، شایعه شده که کمپانی اپل بالاخره تلفن های تولیدی خود را به تکنولوژی شارژ سریع مجهز می کند. جای خالی این ویژگی در گوشی های آیفون، خصوصا سری “اس” آن، به خوبی احساس می شد. بیشتر گوشی های شامل این تکنولوژی و البته نه تمامی آنها، قادر به پر کردن کامل باتری خود در 90 دقیقه هستند. در حالی که گوشی های اپل بیشتر از 2 ساعت برای شارژ کامل وقت می برند.

البته اگر شما شخصی هستید که عادت به شب شارژ کردن گوشی خود دارید، این مشکل بزرگی برای شما نیست؛ ولی اگر در وسط روز نیاز به شارژ سریع داشته باشید، قطعا به مشکل بر می خورید.

هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه عملکرد این تکنولوژی در دست نیست؛ ممکن است به طور مستقیم به حالت “ولتاژ بیشتر، شارژ سریعتر” باشد، مانند شارژ سریع  Qualcomm عمل کرده و یا می تواند یک ویژگی فریب دهنده مانند دش شارژ وان پلاس، به این گوشی اضافه شود.

دومین ویژگی که افشاکننده بازگو کرده است، حضور یک مشخصه به نام “ضربه برای هوشیاری” است، اگرچه گفته شده که این ویژگی قرار است تنها در گوشی آیفون 8 تعبیه شود. این مشخصه می تواند مربوط به صفحه نمایشگر AMOLED و نحوه بکارگیری آن توسط کمپانی اپل باشد، یا فقط تلاشی برای برتر نشان دادن این مدل از مدل های 7 اس باشد. در هر حالت، هنوز 9 ماه تا عرضه رسمی باقی مانده و شایعات بیشتری در راه خواهند بود.

.

منبع: PhoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر