;
coinex

تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 رخ نشان داد

تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 رخ نشان داد
تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ معرفی شد. هنگامی که صحبت از صنعت ساخت تلویزیون به میان می آید، مسلما یک نام به خوبی می درخشد. سامسونگ معمولا تلویزیون های خود را با طراحی زیبا و تکنولوژی های جذابی معرفی می کند. در نمایشگاه CES 2017 نیز این کمپانی آخرین تلویزیون های کیو ال ای دی خود را به معرض نمایش گذاشت. تلویزیون های Q9، Q8 و Q7 محصولاتی از این سری تولیدی جدید سامسونگ است.

اما تلویزیون کیو ال ای دی چیست؟ بر اساس گفته های سامسونگ انتظار می رود که در این تلویزیون های جدید، ارائع عملکرد رنگ به طرز چشمگیری بهبود یافته و حجم فراوانی رنگی، صد در صد گردد. این بدان معناست که جدای از افزایش سطح روشنایی، این تلویزیون قادر به بیان تمامی رنگ ها خواهد بود.

تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ

سامسونگ به این نکته اشاره کرده که در تلویزیون QLED از کابل با “اتصال نامریی” استفاده کرده است و این به معنای آنست که تمام لوازم جانبی قرار گرفته در کنار این تلویزیون، تنها با یک کابل، به آن وصل خواهند شد. در واقع با چنین ویژگی ظاهر کنار تلویزیون بهتر شده و دیگر از پهن شدن سیم ها و کابل های مختلف در کنار تلویزیون و یا کف اتاق، خبری نخواهد بود.

تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ، هوشمند نیز خواهد بود. این محصول جدید قابلیت آن را دارد که از طریق اپلیکیشن Smart View به گوشی هوشمند کاربران متصل شود.

قیمت گذاری تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ هنوز مشخص نشده است؛ اما با توجه به طراحی زیبا و استفاده از تکنولوژی های جدید در آن، انتظار قیمت پایینی نیز نخواهیم داشت.

تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ

.

منبع: ubergizmo

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر