;
coinex

با استفاده از گجت Energysquare، گوشی های خود را به صورت بی سیم شارژ کنید!

با استفاده از گجت Energysquare، گوشی های خود را به صورت بی سیم شارژ کنید!

با استفاده از گجت Energysquare می توانید تمام گوشی های خود را به صورت بی سیم شارژ کنید! برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

کمپانی Energysquare به تکنولوژی جالبی دست یافته که در آن هر دستگاهی قادر خواهد بود به صورت بی سیم شارژ شود.

این تکنولوژی در نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس برای عموم نمایش داده می شود و شامل یه دسته پنج تایی از استیکرهای بسیار باریک است که با مدار شارژ در ارتباط هستند.

هر استیکر دارای دو الکترود و یک میکرو یو اس بی، یو اس بی سی یا مدار نوری که به درگاه شارژ هرگونه دستگاهی متصل می شود، است. بعد از نصب یکی از این استیکرها پشت دستگاه مورد نظرتان، شما فقط کافی است که آن را روی مدار شارژ گذاشته و دستگاه شروع به شارژ شدن می کند.

تکنولوژی شارژ بی سیم، فناوری به نسبت جدیدی است که هم اکنون بر روی گوشی های پرچم دار بازار وجود دارد؛ اما دیگر لازم نیست برای داشتن این تکنولوژی گوشی خود را با یکی از پرچم دار های گران قیمت تعویض کنید، چرا که می توانید به زودی یکی از این محصولات ارائه شده را خریداری کرده و از آن ها نه تنها بر روی گوشی های خود، بلکه در وسایل شارژی دیگر نیز بهره ببرید.

کمپانی انرژی اسکوئر از یک تکنولوژی جدید شارژ رسانا استفاده کرده که به چندین دستگاه اجازه شارژ همزمان را می دهد. شما به راحتی قادر خواهید بود 3 یا 4 گوشی هوشمند را روی مدار شارژ جا دهید و سرعت شارژ شدن آن ها برابر با سرعت شارژ معمولی خواهد بود و شارژ تمامی این دستگاه ها نیز به صورت بی سیم انجام خواهد شد.

Energysquare

البته یک نقص قابل توجه در این طراحی وجود دارد و آن، پوشش داده شدن درگاه شارژ توسط این استیکرها است. یعنی اگر قصد شارژ کردن دستگاه خود به صورت معمولی را داشتید مجبور به برداشتن استیکر می شوید. این نقص توجه خود کمپانی Energysquare را نیز به خود جلب کرده و آن ها با قرار دادن یک درگاه در پشت نسل دوم از محصولات خود قصد حل این مشکل را دارند.

کمپانی Energysquare احتمالا در نیمه ی اول سال 2017، اقدام به عرضه این محصولات با قیمت 89 دلار می کند.

.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر