;
coinex

بنچمارک شیائومی می 6 منتشر شد؛ قدرتمندترین گوشی جهان در راه است!

بنچمارک شیائومی می 6 منتشر شد. شایعات فراوانی وجود دارد که سامسونگ گلکسی اس 8 و گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6)، اولین دستگاه هایی هستند که پردازنده جدید و قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهند بود. به تازگی خبرهای منتشر شده حکایت از آن دارند که این عنوان به گوشی شیائومی Mi 6 تعلق خواهد گرفت، چه در چین و چه در بازارهای جهانی، پرچمدار شیائومی، اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 835 است.

در حال حاضر این خبر به بنچمارک شیائومی می 6 مربوط می شود که اخیرا در فضای مجازی خودنمایی کرده و نمرات این آزمون خبر از یک دستگاه قدرتمند را می دهد. اگر چه این اطلاعات مستقیما از وب سایت انتوتو به دست نیامده؛ اما گفته می شود که این دستگاه در بنچمارک انتوتو امتیاز بالای 210 هزار را به دست آورده است، در واقع به طور دقیق امتیاز بنچمارک شیائومی می 6 در انتوتو، رقم 210،329 را نشان می دهد. اگر این خبر صحت داشته باشد، این به معنای قدرتنمایی واقعی تراشه اسنپدراگون 835 در این گوشی است.

بنچمارک شیائومی می 6

در حال حاضر هیچ گوشی قدرتمندی نیست که امتیازی حتی نزدیک به این محدوده داشته باشد. قدرتمندترین دستگاهی که تاکنون در این بنچمارک محک خورده، آیفون 7 پلاس با تراشه اپل A10 است که توانست امتیازی در حدود 180 هزار را به دست آورد. وان پلاس 3 تی نیز با تراشه اسنپدراگون 821 تنها امتیازی در حدود 160 هزار کسب کرد و اگر بتوان بنچمارک شیائومی می 6 را باور داشت، باید گفت این دستگاه در حال حضر قدرتمندترین گوشی جهان است!

شیائومی می 6 در ماه فوریه راه اندازی خواهد شد، دیدن قدرتنمایی این گوشی در زندگی واقعی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر