;
coinex

هلو اگ ؛ دستیار هوشمند آشپزخانه در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

هلو اگ ؛ دستیار هوشمند آشپزخانه در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد
در ماه اکتبر 2016 یک محصول از RnD64 با نام هلو اگ (Hello Egg) معرفی شد. این محصول یک دستیار هوشمند آشپزخانه است که با وجود یک صفحه نمایش به کاربر کمک می کند تا کارهای روزمره اشپزخانه خود را به خوبی انجام دهد. در نمایشگاه CES 2017 نیز این استارتاپ از اپلیکیشن Eggspert رونمایی کرد. این نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی، روزهای پایانی خود را در لاس وگاس می گذراند.

اما برنامه Eggspert چیست؟ اگ اسپِرت، اساسا یک برنامه نرم افزاری است که هم از طریق گوشی های هوشمند و هم بر روی وب در دسترس بوده و با گجت Hello Egg کار می کند.

استارتاپ RnD64 اشاره می کند که برنامه Eggspert با دستیار هوشمند آشپزخانه جفت می شود، به یک کمک آشپز قابل در آشپزخانه تبدیل می شود.

هلو اگ می تواند به دستورات شما گوش داده و با استفاده از هوش مصنوعی، وضایف خود را به بهترین شکل انجام دهد. به عنوان مثال این گجت می تواند محتوای نوشیدنی های موجود در آشپزخانه را به شما نشان داده و همچنین قادر است تا لیست خرید مایحتاج آشپزخانه را بر اساس رژیم غذایی شما سازماندهی کند.  این دستگاه همچنین قادر است تا کارهای ساده ای را که دستیاران هوشمندی چون دستیار گوگل قادر به انجام آن هستند را انجام دهد. این وضایف شامل پخش موسیقی و دادن آخرین اخبار مربوط به آب و هوا نیز می شود.

البته دستیار هوشمند آشپزخانه Hello Egg کارهای پیچیده تری مانند برنامه ریزی برای وعده های غذایی بر اساس رژیم اعضای خانواده را انجام داده و البته آن را می توان برای حوادث غیر قابل پیش بینی نیز تنظیم کرد. این گجت می تواند به عنوان یک کمک آشپز حرفه ای دستورالعمل های ویدیویی پخت غذا را مرحله به مرحله به کاربر نشان دهد و اگر با این دستگاه به مشکلی برخورد کردید، می توانید با پشتیبانی 24 ساعته RnD64 تماس بگیرید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر