;
coinex

هواوی قصد دارد تا گوشی جدیدی سازگار با پلتفرم واقعیت افزوده تانگو را روانه بازار کند

هواوی قصد دارد تا گوشی جدیدی سازگار با پلتفرم واقعیت افزوده تانگو را روانه بازار کند
لنوو اولین کمپانی بود که با راه اندازی لنوو فب 2 اولین گوشی هوشمند منطبق بر پلتفرم واقعیت افزوده تانگو را معرفی کرد. در اوایل گذشته نیز ایسوس به این کمپانی پیوست و با معرفی ایسوس زنفون AR، گوشی هوشمندی را معرفی کرد که با هر دو پلتفرم واقعیت افزوده و واقعیت مجازی گوگل منطبق بود.

اکنون به نظر می رسد که هواوی نیز قصد دارد تا به صف این تولید کنندگان بپیوندد. گوشی هوشمند جدیدی از هواوی که با پلتفرم واقعیت افزوده تانگو سازگار خواهد بود، به زودی رخ نشان می دهد.  در مصاحبه ای که این کمپانی در طول برگزاری نمایشگاه CES 2017 با وب سایت Android Authority انجام داده است، این کمپانی تایید کرد که هواوی در حال برنامه ریزی برای ساخت گوشی هوشمندی بر اساس پلتفرم AR تانگو است.

جدای از دارا بودن ویژگی پروژه تانگو گوگل، مشخصات و یا ویژگی های دیگر این گوشی، هنوز به طور دقیق اعلام نشده است.

تاکنون تمامی دستگاه های منطبق بر پلتفرم واقعیت افزوده تانگو از سخت افزار بسیار چشمگیری برخوردار بوده اند؛ بنابراین فرصت بسیار خوبی است تا گوشی تانگو هواوی بتواند پرچمدار بعدی این کمپانی نیز باشد.

این امکان وجود دارد که به دلیل جوان بودن تکنولوژی تانگو، توسعه دهندگان چندان عجله ای برای ساخت محصولات این چنینی نداشته باشند. با این حال محصولات موفقی چون بازی پوکمون گو و بر نامه ها و بازی های منطبق با پلتفرم واقعیت افزوده، مسلما در آینده جایگاه ویژه ای در بین کاربران پیدا خواهد کرد.

باید دید که گوشی جدید هواوی با این پلتفرم، چگونه عملکردی را ارائه خواهد داد. کمی صبر کنید و با تکرا همراه باشید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر