;
coinex

تلویزیون اولد ال جی W7 ؛ تلویزیون مدولار با نمایشگری به نازکی یک کاغذ دیواری!

تلویزیون اولد ال جی W7 ؛ تلویزیون مدولار با نمایشگری به نازکی یک کاغذ دیواری!
کمپانی ال جی در حال انتقال تکنولوژی تلویزیون به یک سطح جدید در آینده ای نه چندان دور است. می توان گفت با رونمایی رسمی که غول سازنده لوازم خانگی کره ای از تلویزیون اولد LG W7 خود انجام داده، باید به این موضوع صحه گذاشت. تلویزیون اولد ال جی W7 ، آخرین نسل از تلویزیون های هوشمند این کمپانی است که در نمایشگاه CES 2017 به روی صحنه رفت.

تلویزیون جدید ال جی به نازکی یک کاغذ دیواری است. بله درست خوانده اید! تلویزیون ال جی دابلیو 7 حدود 2.57 میلیمتر ضخامت داشته و در دو مدل 65 اینچ و 77 اینچی تولید خواهد شد.

تلویزیون اولد ال جی W7

با وجود ساختار بسیار باریک (حتی باریکتر از تلویزیون مدولار شیائومی با 4.9 میلیمتر ضخامت) آن، تلویزیون اولد ال جی W7 دارای نمایشگر 4K HDR بدون نور پس زمینه بوده؛ اما از آخرین تکنولوژی کیفیت تصاویر برخوردار شده است.

یکی دیگر از ویژگی های جذاب تلویزیون اولد ال جی W7 نحوه اتصال آن به دیوار است. این تلویزیون بسیار نازک از طریق بست های مغناطیسی بر روی دیوار قرار گرفته و بنابراین نیازی به هیچ اتصال معمولی که اکنون وجود دارد، نخواهد بود.

تلویزیون اولد ال جی W7

این تلویزیون هوشمند ال جی با ساندبار بزرگی همراه شده است. این ساندبار در پشت نمایشگر تلویزیون می نشیند و از ویژگی صدای Dolby Atmos برخوردار است. در پشت این ساندبار نیز تمامی پورت های HDMI و اتصالات آن قرار گرفته است.

تلویزیون اولد ال جی W7 نیز یک تلویزیون مدولار است. به این معنی که مادربرد به صورت جداگانه از پنل آن طراحی شده و اصولا چنین طراحی باعث شده تا این تلویزیون با نمایشگری به باریکی یک کاغذ دیواری ساخته شود.

تلویزیون اولد ال جی W7

تلویزیون اولد ال جی دابلیو 7 یک نسخه نمایشی و یا یک طرح مفهومی از تلویزیون نیست؛ اما تا اواخر سال جاری وارد بازار نخواهد شد. ال جی هنوز قیمت تلویزیون مدولار و هوشمند جدید خود را اعلام نکرده است؛ اما انتظار نداریم که با برچسب ارزان قیمتی وارد بازار شود.

تلویزیون اولد ال جی W7

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر