;
coinex

شیائومی می روتر اچ دی تا 8 ترابایت حافظه ذخیره سازی در نمایشگاه CES 2017

شیائومی می روتر اچ دی تا 8 ترابایت حافظه ذخیره سازی در نمایشگاه CES 2017
شیائومی می روتر اچ دی معرفی شد. یکی از محصولاتی که شیائومی در نمایشگاه CES 2017 از آن رونمایی کرد، یک روتر جدید بود که شیائومی آن را روتر Mi Router HD نامگذاری کرده است. این روتر با یک به روزرسانی بزرگ نسبت به نسل قبلی روترهای شیائومی، معرفی شد. طراحی جدید، رنگبندی زیبا، ظرفیت حافظه ذخیره سازی بیشتر و البته برچسب قیمتی بالاتر، از ویژگی های می روتر اچ دی شیائومی است.

شیائومی می روتر اچ دی با یک بدنه آلیاژ آلومینیومی مشکی تولید شده و با 4 آنتن PCB خودنمایی می کند (دو برابر افزایش بیشتر نسبت به آخرین مدل روتر شیائومی).

می روتر HD شیائومی به پردازنده شبکه IPQ8064 کوالکام مجهز است که توانایی دارد تا انتقال داده ها را با سرعت 2600 مگابیت بر ثانیه انجام دهد. در روتر جدید شیائومی، این کمپانی ظرفیت هارد درایو را به 8 ترابایت رسانده است؛ اما اگر شما نیازی به این همه فضای ذخیره سازی نداری، می توانید برای خرید مدل 1 ترابایتی آن اقدام کنید.

شیائومی می روتر اچ دی می تواند اکنون با Dropbox همگام سازی شده و یک کپی از فایل های شما را برای دسترسی آسان، نگه دارد. شما همچنین قادر خواهید بود تا با جفت کردن این روتر با سیستم صوتی سونوس (Sonos) از پخش موسیقی نیز لذت ببرید. شیائومی می گوید برای روترهای بعدی خود ویژگی های بیشتری تعریف خواهد کرد.

شیائومی می روتر اچ دی بعد از سه ماهه اول 2017 در چین عرضه خواهد شد. روتر با 8 ترابایت حافظه به قیمت 500 دلار و مدل 1 ترابایتی آن با مبلغ 200 دلار معامله خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر