;
coinex

ساعت هوشمند زد تی ای در اواخر امسال رخ نشان خواهد داد

ساعت هوشمند زد تی ای در اواخر امسال رخ نشان خواهد داد
ساعت هوشمند زد تی ای در راه است. تقریبا هر کمپانی سازنده گوشی های هوشمندی به فکر ساخت ساعت هوشمند خود نیز بوده است. کمپانی هایی چون اپل، سامسونگ، ال جی، موتورولا (تحت مالکیت لنوو)، هواوی و شیائومی تنها برخی از این نام ها هستند. چه چیزی واقعا این کمپانی ها را تا این اندازه مشتاق کرده است تا ساعت هوشمند تولید کنند؟

به نظر می سرد که یک گوشی ساز دیگر، به صف سازندگان ساعت هوشمند در حال وارد شدن است. کمپانی زد تی ای (ZTE) در این جبهه، نسبتا آرام بود؛ اما به نظر می رسد که دیگر قصد ندارد بیش از این سکوت کند. این کمپانی در طول برگزاری نمایشگاه CES 2017 در مصاحبه ای که با CNET انجام داده، اعلام کرده است که در حال حاضر مشغول کار بر روی دستگاهی است که با سیستم عامل اندروید ویر کار خواهد کرد و تا پایان امسال وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

این کمپانی همچنین تایید کرد که در حال حاضر، با حداقل یک اپراتور آمریکایی در حال مذاکره است تا این محصول جدید خود را به فروش برساند. ساعت هوشمند زد تی ای با اتصال LTE همراه خواهد بود.

مدیر عامل اجرایی این کمپانی، لیشین چنگ (Lixin Cheng) تایید کرد که مشخصات ساعت هوشمند ZTE در آینده منتشر خواهد شد؛ اما ما حدس می زنیم که این جزئیات نباید چندان هم ما را شگفت زده کند. بر اساس گفته های چنگ، دلیل این که این کمپانی تا کنون برای ساخت یک ساعت هوشمند اقدام نکرده، این است که زد تی ای قصد ندارد تا به شکلی کورکورانه وارد این مسیر شود.

او همچنین به این نکته اشاره کرده است که مشکلات فراوانی در حال حاضر دارندگان ساعت های هوشمند را به ستوه اورده است. یکی از ان مسایل، طول عمر باتری است؛ اما چنگ ادعا می کند که زد تی ای برای این معضل راه حلی اندیشیده است.

آیا ساعت هوشمند زد تی ای می تواند ساخت این گجت های پوشیدنی هوشمند را به سطح جدیدی منتقل کند، یا اینکه از میانه راه باز می گردد؟ جواب این سوال مطمئنا تا اواخر سال جاری مشخص خواهد شد. زمانی که بر اساس گفته های این کمپانی چینی، قرار است که ساعت هوشمند زد تی ای رخ نشان دهد.

هیچ کلمه ای درباره تاریخ معرفی دقیق آن انجام نشده؛ اما ما امیدواریم که در روزهای اینده جزئیات بیشتری از آن فاش شود. با تکرا همراه باشید. ما تازه ترین خبرها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر