;
coinex

مشخصات به همراه تصویری از جعبه گوشی Nokia D1 منتشر شد

مشخصات به همراه تصویری از جعبه گوشی Nokia D1 منتشر شد
تصویری از بسته بندی یک گوشی هوشمند به بیرون درز کرده که گفته می شود به گوشی هوشمند اندرویدی با برند نوکیا تعلق دارد. علاوه بر این تصویر مشخصاتی از آن نیز فاش شده است. متعلق به گوشی Nokia D1 است. تصویری که از جلو و عقب این گوشی گرفته شده، شبیه به طرح اسکیسی است که در اواخر سال گذشته از گوشی (Nokia D1(C منتشر شد.

مشخصات درج شده بر روی جعبه آن نشان می دهد که این گوشی با پوشش آلومینیومی با اندروید 7.0 نوقا از جعبه خارج خواهد شد. نوکیا D1 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده و از یک پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون کوالکام قدرت می گیرد. 4 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن برای کسانی که احساس نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر می کنند، از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

طرح اسکیس از گوشی نوکیا D1
طرح اسکیس از گوشی نوکیا D1

یک دوربین 16 مگاپیکسلی پنل پشتی این گوشی را زینت داده و در جلو برای دوست‌داران سلفی و برای برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. بر اساس اطلاعات مندرج بر روی این جعبه، گوشی Nokia D1 با صدای دالبی اتمس (صدای فراگیر) همراه خواهد بود.

مدتی پیش گفته شد که نوکیا می تواند امسال 6 یا 7 گوشی هوشمند اندرویدی را به بازار معرفی کند. یکی از آنها می تواند نوکیا D1 باشد. گوشی هوشمندی که در ماه آینده در نمایشگاه MWC 2017 به روی صحنه خواهد رفت.

گوشی نوکیا D1

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر