;
coinex

ساعت های هوشمند سامسونگ اکنون با سیستم عامل ios اپل سازگارند

ساعت های هوشمند سامسونگ اکنون با سیستم عامل ios اپل سازگارند
سامسونگ مدتی است که در حال سازگار کردن دستگاه های پوشیدنی خود با سیستم عامل ios اپل است و اکنون به نظر می رسد که کار خود را به انجام رسانده باشد. دیروز خبر رسید که ساعت های هوشمند Samsung Gear S3 Frontier، گیر اس 3 کلاسیک، ساعت هوشمند گیر اس 2 و ساعت گیر فیت 2 می توانند با آیفون کار کنند (البته نه دستگاه های قدیمی تر از آیفون 5). دستگاهی که که به سیستم عامل ios 9.0 و بالاتر مجهز هستند.

برای انکه بتوانید گوشی آیفون خود را با یکی از این گجت های پوشیدنی هماهنگ کنید، ابتدا لازم است تا اپلیکیشن گیر فیت یا گیر اس را که در اپل استور به صورت رایگان قرار گرفته، دانلود کنید.  پس از نصب این برنامه باید آن را اجرا کنید. این اپلیکیشن مرحله به مرحله تمامی کارهایی را که باید انجام دهید، به شما نشان خواهد داد.

اکنون ساعت های هوشمند سامسونگ آماده اند تا از سیستم عامل ios پشتیبانی کنند. ساعت هوشمند سامسونگ گیر S3، سامسونگ گیر اس 2 و سامسونگ گیر فیت 2 با اکثر مدل های آیفون هماهنگ بوده و می توانند ارتباط برقرار کنند. این ساعت های هوشمند سامسونگ از همان ابتدا با اندروید سازگار شده بودند و این مرحله جدیدی در زندگی انها خواهد بود. بد نیست بدانید که این ساعت های هوشمند در واقع سیستم عامل تایزن را اجرا می کنند. سازگار شدن آیفون با ساعت های هوشمند سامسونگ می تواند خبر خوبی باشد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر