;
coinex

اسپیکر جدید ضد آب و پرینتر قابل حمل سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

اسپیکر جدید ضد آب و پرینتر قابل حمل سامسونگ در نمایشگاه CES 2017
اسپیکر ضد آب جدید سامسونگ می تواند به مدت 30 ساعت موسیقی پخش کرده و چاپگر بی سیم سامسونگ را می توان به راحتی در جیب جا داد. این دو محصول جدید غول تکنولوژی کره، می توانند بسیار کاربردی باشند.

در نمایشگاه CES 2017 شرکت های بزرگ، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبود.

این کمپانی در این نمایشگاه از سری گوشی های سامسونگ گلکسی A مدل 2017 پرده برداشت و برخی از لوازم جانبی خود را نیز معرفی کرد. یکی از این محصولات، Level Box Slim است.

Level Box Slim که می توان آن را tbh نامید، یک اسپیکر قابل حمل و ضد آب از سامسونگ بوده که در اندازه های 25.1 در 79 در 148.4 میلیمتر (در حد و اندازه های یک گوشی هوشمند؛ اما با ضخامت بیشتر) تولید شده است. اگرچه این بازار با محصولاتی چون Bose، Beats و سونی اشباع شده؛ اما سامسونگ امیدورار است که با وجود دارا بودن کد حفاظتی IPX7 برای این اسپیکر جدید، ویژگی منحصر به فردی را اعلام کرده باشد.

اسپیکر قابل حمل سامسونگ می تواند به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام آورد؛ بنابراین نباید از پاشیدن آب و یا آب شدن برف بر روی آن نگرانی داشته باشید.

این اسپیکر ضد آب سامسونگ با 8 وات قدرت، دارای یک باتری 2600 میلی‌آمپر ساعتی است که به گفته این کمپانی می تواند به مدت 30 دقیقه بدون وقفه، موسیقی مورد علاقه شما را پخش کند. عمر باتری محدود چیزی است همه اسپیکرهای قابل حمل با آن مواجه اند؛ اما پیش بینی می شود که با این اسپیکر جدید بتوان زمان بیشتری از موسیقی لذت برد.

یکی دیگر از ویژگی های اسپیکر Level Box Slim سامسونگ، شارژر قابل حمل آن است؛ بنابراین هیچ گاه باتری کم نمی آورید.

در کنار این بلندگو، سامسونگ Image Stamp را نیز معرفی کرد. این گجت اساسا یک چاپگر بی سیم است که می توانید آن را به راحتی با خود حمل کنید. شما می توانید عکس های گرفته شده با گوشی های هوشمکند خود را از طریق پرینتر بی سیم سامسونگ چاپ کنید و برخلاف دیگر پرینترهای قابل حمل نسبت تصاویر 3:2 نیست.

پرینتر بی سیم سامسونگ
پرینتر بی سیم سامسونگ

در این پرینتر بی سیم، تصاویر با نسبت 16:9 چاپ شده و بنابراین عکس ها به طور دقیق بر روی نمایشگر کاربران ارائه خواهد شد.

چاپگر قابل حمل بی سیم سامسونگ به شما اجازه می دهد تا به عکس های خود یک کد QR اضافه کنید تا بتوانید اطلاعات عکس گرفته شده را نیز داشته باشید.

گفته می شود که اسپیکر ضد اب سامسونگ هم اکنون در دسترس است و چاپگر بی سیم آن نیز به زودی وارد بازار خواهد شد. ما نتوانستیم اطلاعی از قیمت آن پیدا کنیم. با تکرا همراه باشید، سعی خواهیم کرد تا در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر