;
coinex

تبلیغات به ویدیوهای فیس بوک هم رحم نکردند!

ویدئوهای فیس بوک

به زودی قرار است به دیدن تبلیغات هنگام دیدن ویدیوهای فیس بوک نیز عادت کنید. ریکود اطلاع داده که این شبکه اجتماعی قرار است فرمت تبلیغاتی ای را به زودی پیاده کند که در آن بعد از پخش 20 ثانیه از ویدیو، شما شاهد تبلیغات خواهید بود. البته این هیچ صدمه ای به اصل ویدیوی شما نمی زند و فقط جهت کسب درآمد برای صاحبان آن است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

فیس بوک سود به دست آمده را با یوتیوب تقسیم کرده و خود 55 درصد را بر می دارد.

این کمپانی هنوز درباره این افشای بزرگ سخنی نگفته ولی پیش تر اظهار داشته بود که در سال 2017 قرار است ویدیوها را به مسئله ای فراتر از آن چه هم اکنون در این شبکه اجتماعی وجود دارد، تبدیل کند.

قطعا شما تمایل ندارید که بیش از این، شاهد تبلیغات باشید، اما باید بدانید که این پروژه در بلند مدت سودآور خواهد بود. منتشر کنندگان اجازه خواهند داشت که ویدیوهای اسپانسر دار تولید کنند اما نه به این صورت که فقط مکان تبلیغات در ویدیو را مشخص و انتظار مبلغ ثابتی داشته باشند. اگر تولیدکنندگان آگاه شوند که می توانند بدون هیچ زحمتی و فقط با پست ویدیو در فیس بوک درآمد کسب کنند، ویدیوهای بیشتری تولید و حتی برخی برای اولین بار در فیس بوک ویدیو پست می کنند.

طبق گفته ریکود، تبلیغات میان برنامه ای ممکن است گاها کیفیت ویدیویی که به تماشای آن نشسته اید را افزایش دهد. آن 20 ثانیه مورد نیاز اولیه، منتشرکنندگان را مجبور می کند تا ویدیوهایی با کیفیت و با موضوعی بسیار بهتر بسازند به طوریکه بتواند مخاطب را تا بعد از تبلیغات نگه دارد.

بنابراین از این پس ممکن است تعداد ویدیوهای مستند خشنی که به صورت اتفاقی برای شما باز می شود کمتر و به تعداد ویدیوهای کمدی و تاثیرگذار افزوده شود. با اینکه این خبر در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد اما با توجه به مزایای انجام این پروژه توسط فیس بوک، این تصمیم مسئولین منطقی و معقول جلوه می کند. هم چنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که پیش از این، تبلیغات این چنینی را در تلوزیون و سینما نیز مشاهده می کردیم و شاید این نوع تبلیغات آن چنان هم که به نظر می رسد تاثیر منفی زیادی بر روی کاربران نگذارد.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر